امداد رسانی به بیش از 200 نفر گرفتار در برف و کولاک از سوی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ ماشا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی به 229 نفر در 72 ساعت گذشته به وسیله جمعیت هلال احمر این استان اطلاع داد.

امداد رسانی به بیش از 200 نفر گرفتار در برف و کولاک از سوی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گروه استان های وبلاگ ماشا، سید امان اله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع وبلاگ ماشا با اشاره به کوشش بی وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در حوادث متاثر از بارش های 72 ساعته گذشته، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در 9 عملیات امداد و نجات و توزیع تعداد 1260 اقلام امدادی در 72 ساعت گذشته به 229 نفر امدادرسانی کردند.

جهانبین اضافه نمود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در 72 ساعت اخیر پیروز به انجام 9 عملیات امداد و نجات اعم از برف و کولاک، رهاسازی خودرو های برف گیر شده، اسکان اضطراری وتخلیه آبگرفتگی و سیل و امداد رسانی به 229نفر از جمله 45 خانوار آسیب دیده متاثر از بارش های برف و کولاک و باران شدید شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در اجرای عملیات های امدادی اخیر تعداد 1260 اقلام امدادی (112 تخته پتو،75 تخته موکت، 79 بسته 72 ساعته، 282 بسته چای، 61 دستگاه والور، 28 دستگاه فانوس، 9 دستگاه چادر،7ست ظروف آشپزخانه، 3دستگاه هیتر، 3عددکلمن،600 کیلو نایلون ویک ست بهداشتی) بین آسیب دیدگان از برف و کولاک و سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

وی بیان نمود: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان در صحنه امدادرسانی به حوادث حضور دارد و امدادگران مخلص و فداکار این جمعیت که داوطلبانه و پرکوشش در خط مقدم حضور دارند عامل اصلی پیروزیت در خدمت رسانی این نهاد به مردم شریف و عزیز استان می باشد که ضمن عرض خداقوت از همه آن ها کمال سپاسگزاری و تشکر را دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امداد رسانی به بیش از 200 نفر گرفتار در برف و کولاک از سوی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی به بیش از 200 نفر گرفتار در برف و کولاک از سوی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید