این مرد در این روستا دُم دارد!

به گزارش وبلاگ ماشا، انسان امروزی که انسان خردمند نامیده می گردد تنها گونهٔ بازمانده از انسان تباران است که روزگاری دم داشته اند.

این مرد در این روستا دُم دارد!

یکی از ایالات شمال شرقی کشور هند بنگال غربی است و مرکزیت این استان شهر کلکته است. استان بنگال غربی با کشور بنگلادش هم مرز است و این استان به همراه بنگلادش، منطقهٔ قومی-زبانی بنگال را تشکیل می دهند. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

بنگال غربی در کدام محدوده قرار گرفته است

در شمال شرقی این استان، استان های آسام و سیکیم و کشور بوتان قرار گرفته است و در جنوب غربی آن، استان اریسا. بنگال غربی بعلاوه از سوی باختر با استان های جارکند و بیهار و از سوی شمال غربی با نپال هم مرز است.

تاریخچه تشکیل استان بنگال غربی

بازمانده های تمدن در ناحیه بنگال بزرگ به 4 هزار سال قبل، یعنی زمان سکونت اقوام دراویدی، تبتی-برمه ای و آستروآسیایی برمی گردد.

ریشهٔ واژهٔ بنگال به درستی روشن نیست ولی آن را مشتقی از نام قبیله دراویدی زبان بنگ دانسته اند. این ایل 1000 سال قبل از میلاد در این ناحیه سکنا گزیده بود.

حضور مرد دم دار در بنگال غربی

این مرد هندی با دم 35 سانتی متری به عنوان انسان ماورایی پرستیده می گردد. یک مرد 35 ساله هندی به نام چاندر اورائون که به شکل مادرزادی دارای یک دم بوده و این دم به مرور زمان طولانی تر شده، اینک به علت داشتن این دم مودار به عنوان نمادی از داشتن قدرت ماورایی مورد توجه و پرستش واقع شده است.

هند که دارای تنوع قومی و فرهنگی گسترده ای است با عجایب مختلفی نیز روبرو است، از جمله آنکه این نقیصه مادرزادی در یک مرد حالا به عنوان قدرت ماورایی در نزد عده ای از مردم بی اطلاع شناخته شده است.

مردم از صدها مایل دورتر به بنگال غربی سفر می نمایند و در برابر اقامتگاه این مرد صف می کشند تا بتوانند برای لحظه ای دم این مرد را لمس نمایند. مرد هندی این دم را هدیه خدا به خودش می داند. آدم های عجیب در هند زیاد هستند. اگر دوست دارید بیشتر درباره شان بدانید، روستایی که در آن زنان حداقل 3 شوهر دارند را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری یک شهر زیر زمینی در ایران! را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "این مرد در این روستا دُم دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرد در این روستا دُم دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید