باغ پرندگان کیش ، دنیای شیرین پرندگان در کیش

به گزارش وبلاگ ماشا، یکی از جزایر زیبا و پر هوادار ایران که در حاشیه خلیج فارس واقع شده است جزیره کیش می باشد همیشه در سال گردشگران بسیاری به این جزیره سفر می نمایند و از امکانات تفریحی و گردشی در این جزیره لذت می برند هدف از سفر به کیش گشت و گذار در این جزیره و مشاهده مکان های تاریخی یا دیدنی این جزیره می باشد در حال حاضر تور کیش یکی از پرهوادارترین تورهای داخلی است که هواداران خاص خود را دارد و در تعطیلات سال نو یا تعطیلات تابستانی برترین گزینه , سفر به کیش است , در این متن درباره یکی از مکان های دیدنی کیش شرح داده شده است ,باغ پرندگان کیش یکی از زیباترین باغ های پرندگان در ایران است در ادامه درباره این باغ زیبا و شگفت انگیز، بیشتر خواهیم گفت ...

باغ پرندگان کیش ، دنیای شیرین پرندگان در کیش

کمی بیشتر درباره باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان در سال 1380 در جزیره زیبای کیش ساخته شد و روزانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. باغ پرندگان دارای دو بخش جداگانه می باشد به طوری که اولین بخش این باغ زیبا و بزرگ، مکانی برای نگهداری پرندگان می باشد که با مسیرهایی زیبا و سرسبزی طراحی شده است که بازیدکنندگان را به سمت قفس پرندگان راهنمایی می نماید. زمانی که وارد این باغ زیبا می شوید اطلاعات جامع و مفیدی درباره زیستگاه ، نوع تغذیه و ویژگی های هر پرنده در کنار قفس ها درج شده است و می توانید در کنار قفس ها اطلاعات پرندگان را مشاهده کنید. بخش دوم، محوطه ای است زیبا به مساحت حدود 2هکتار که فضای مناسبی برای پرواز آزادانه پرندگان است و شما گردشگران می توانید این پرندگان زیبا و شگفت انگیز را در حال پرواز نیز مشاهده کنید.

باغ پرندگان کیش : مجموعه ای از پرندگان زیبا و کمیاب

در این باغ بیش از پنجاه گونه از پرندگان قاره های دنیا همانند قاره های آسیا ، آفریقا و آمریکا نگهداری می شوند. در برکه وسط باغ پرندگان ، فلامینگوها، ایبیس، قوها و انواع لک لک ها در محیطی کاملا طبیعی، منظره ها کم نظیر و زیبایی را در برابر دید گردشگران این باغ قرار می دهد. از دیگرگونه هایی که در باغ پرندگان کیش مشاهده می گردد، می توان طاووس ها، انواع طوطی های سبز، کاسکو، ماکائو، طاووسک ها، قرقاول چینی، توکان و مرغ شاخ دار را نام بر. علاوه بر پرندگان مختلف، آهو و میمون نیز در این باغ نگهداری می گردد. پرندگان باغ از اقصی نقاط دنیا گردآوری شده اند، به طوری که تمامی پرندگان این باغ از قاره هایی همانند آمریکای جنوبی و استرالیا، آمریکا و افریقا می باشد و کمیاب.

منبع: همگردی

به "باغ پرندگان کیش ، دنیای شیرین پرندگان در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ پرندگان کیش ، دنیای شیرین پرندگان در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید