برد پیت کمپانی معروفش را می فروشد

به گزارش وبلاگ ماشا، کمپانی پلن بی متعلق به برد پیت ممکن است سهام خود را به یک شرکت فرانسوی بفروشد.

برد پیت کمپانی معروفش را می فروشد

به گزارش وبلاگ ماشا به نقل از ورایتی، کمپانی پلن بی انترتینمنت متعلق به برد پیت، در حال مذاکره است تا سهام قابل توجهی را به کمپانی مدیاوان بفروشد. مدیاوان یک گروه فراوری و توزیع فرانسوی است که تنها پیشنهاد دهنده تملک این سهام نیست، اما به نظر می رسد در این معامله شانس بیشتری از دیگران داشته باشد.

این شرکت که سال 2015 به وسیله پی یر-آنتوان کپتون میلیارد مخابراتی تاسیس شده در حال توسعه حضورش در بازار رقابتی انگلیسی زبان است و به تازگی اعلام نموده با سرمایه گذاری مشترک با فلوریان زلر فیلمساز سازنده پسر یک کمپانی در لس آنجلس تاسیس می نماید. مدیاوان با تملک سهام بعضی از پیروز ترین کمپانی های فراوری فرانسه از جمله چپتر 2 سازنده سه تفنگدار، چی-فو-می سازنده نوامبر و پالومار ایتالیا سازنده به نام رز حضور قدرتمندی در اروپا دارد.

  • حقایقی که آنجلینا جولی در خصوص طلاقش از برد پیت فاش کرد
  • برد پیت تعجب همه را برانگیخت

پلن بی سازنده فیلم های پیروزی بوده که از جدیدترین شان می توان به بلوند و زن ها حرف می زنند اشاره نمود. مهتاب، 12 سال بردگی و رفتگان از دیگر محصولات پیروز این کمپانی است. این کمپانی یک قرارداد برای فراوری محصولات تلویزیونی با استودیو آمازون و یک قرارداد با استودیو متروگلدوین مایر برای فراوری فیلم سینمایی دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برد پیت کمپانی معروفش را می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پیت کمپانی معروفش را می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید