برگزاری 5 دوره مربیگری و 4 کارگاه آموزشی بدنسازی در کرمان

به گزارش وبلاگ ماشا، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان از برگزاری 5 دوره مربیگری و 4 کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس و بدنسازی طی هفته های آینده اطلاع داد.

برگزاری 5 دوره مربیگری و 4 کارگاه آموزشی بدنسازی در کرمان

محمد نصیری با بیان این که آموزش یکی از اولویت های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان است، گفت: 5 دوره مربیگری را درنظر گرفته ایم که طی هفته های آینده آن ها را برگزار خواهیم کرد.

او اضافه نمود: دوره مربیگری بین المللی فیتنس یک دوره معتبر است که با رایزنی با فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی مجوز برگزاری آن را اخذ نموده ایم و پس از خاتمه ثبت نام، زمان دقیق برگزاری این دوره را که در آذر ماه است، اعلام می کنیم.

نصیری با تاکید بر برگزاری دوره به صورت تخصصی برای مربیان در استان کرمان توضیح داد: دوره مربیگری تخصصی درجه 3 فیتنس بانوان، دوره مربیگری تخصصی درجه 3 فیتنس آقایان، دوره مربیگری تخصصی درجه 3 بدنسازی بانوان و دوره مربیگری تخصصی درجه 3 پرورش اندام آقایان دوره های دیگری هستند که ثبت نام آن ها انجام شده و زمان برگزاری کلاس نیز اعلام می گردد.

او بیان داشت: بانوان و آقایان را به صورت برابر نگاه می کنیم و هر دوره ای را که برای آقایان برنامه ریزی کردیم، برای بانوان هم درنظر گرفتیم و معتقدیم که بانوان نیز به میزان آقایان از این ورزش پرطرفدار سهم دارند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان به 4 کارگاه پیش رو اشاره و مطرح کرد: کارگاه آشنایی با تجهیزات بدنسازی ویژه آقایان با تدریس محمد علیپور، کارگاه آشنایی با تجهیزات بدنسازی ویژه بانوان با تدریس فرزانه عبداللهی، کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس ویژه بانوان با تدریس سمیرا پورمیرزایی و کارگاه آشنایی با تجهیزات فیتنس ویژه آقایان با تدریس محمد علیپور از جمله کارگاه هایی هستند که برگزار خواهند شد.

به گفته نصیری، استقبال خوبی از این دوره ها انجام شده و برگزاری این کارگاه ها در ارتقای سطح علمی و فنی مربیان کرمانی تاثیر جدی خواهد داشت.

نصیری می گوید: آموزش علمی و با کیفیت را در اقصی نقاط استان کرمان دنبال می کنیم و زمینه را برای برگزاری دوره های نو در استان فراهم خواهیم کرد.

وبلاگ ماشا کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری 5 دوره مربیگری و 4 کارگاه آموزشی بدنسازی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 5 دوره مربیگری و 4 کارگاه آموزشی بدنسازی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید