خون من و خانواده ام آبی است ، دوست دارم همین الان در استقلال باشم

به گزارش وبلاگ ماشا، بازیکن سابق آبی ها گفت: همواره سعی کردم به خودم و استقلال یاری کنم ولی به ما فرصتی داده نشد

خون من و خانواده ام آبی است ، دوست دارم همین الان در استقلال باشم

به گزارش وبلاگ ماشا فردین رابط که همواره به عنوان هافبک بازی نموده سال جاری را به عنوان دفاع راست در دالکورد توپ می زند. او به همراه تیمش قهرمان نیم فصل اول مسابقات لیگ سری B سوئد شد. برترین خط دفاعی لیگ و کمترین گل خورده و بیشترین برد و بیشترین کلین شیت را در نیم فصل اول لیگ داشتند.

رابط به عنوان دفاع راست یک گل زد و دو پاس گل داد و در تمام بازی ها فیکس به میدان رفت. گفت و گوی کوتاه با این لژیونر ایرانی را بخوانید:

سوال رابط از خودش: چرا من نه؟

در خصوص تیم امید می خواهم مفصل صحبت کنم؛ چندین اردو گذشته و همه بازیکنان ایران یک دور دعوت شدند ولی من دعوت نشدم و دوست دارم بفهمم چرا دعوت نمی شوم، فنی است یا غیر فنی؟ چون من آمار خوبی دارم و دارم بازی می کنم و چندبار سعی کردم با کادر تیم ملی ارتباط بگیرم ولی هیچ جوابی دریافت نکردم و نمی دانم چرا؟ دوست ندارم زحماتی که می کشم هدر برود و دوست دارم در تیم ملی باشم. در تمام رده های ملی در اردوها و بازی های رسمی بودم ولی الان که دعوت نمی شوم احساس می کنم یک جای کار می لنگد. نمی دانم آنجای کار من هستم یا جای دیگر؟

خون من آبی است

برای استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقت می کنم. ما خانوادگی استقلالی هستیم یک چیزی هست که در خون و رگ است و نمی توان انکار کرد. امیدوارم این تیم سال جاری با تمام ناحقی هایی که می گردد به حقش برسد.

نگذاشتند به حقم برسم

در خصوص سال گذشته که من و چند بازیکن جوان را کنار گذاشتند باید بگویم بدون هیچ دلیلی این کار را انجام دادند. دوست ندارم خیلی کتاب باز کنم اما هیچ وقت به ما اجازه ندادند در استقلال به حقمان برسیم. خیلی کوشش کردم به آنجایی که می خواهم برسم و موقعی که رسیدم خیلی سعی داشتند ما را دور نمایند. من به شخصه همواره در تمرینات خوب کار می کردم و در بازی های محبت آمیز گل می زدم آن هایی که باید می دیدند دیدند. همواره سعی کردم به خودم و استقلال یاری کنم ولی به ما فرصتی داده نشد. الکی ما را در فهرست مازاد گذاشتند. حتی الان هم دوست داشتم در استقلال باشم و یاری کنم. انشاالله یک روز با قدرت برمی گردم تا شماره یک استقلال باشم و به همه ثابت کنم در خصوص من اشتباه کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خون من و خانواده ام آبی است ، دوست دارم همین الان در استقلال باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خون من و خانواده ام آبی است ، دوست دارم همین الان در استقلال باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید