معرفی 10 کشور برتر جهان برای مهاجرت کاری

به گزارش وبلاگ ماشا، 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری

در این مطلب از مجله خبرنگاران، 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری را به شما معرفی می کنیم. سازمان HSBC هر ساله بهترین کشورها را برای مهاجرت از سه لحاظ اقتصاد، مهارت های شغلی و خانوادگی آنالیز می نماید. در سال 2018 این موسسه 46 کشور را در فهرست بهترین کشورها برای مهاجرت کاری معرفی کرد که کشور ایتالیا در رتبه آخر قرار گرفته بود. اما 10 کشور برتر این فهرست چه کشورهایی هستند؟ برخی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری را در مطلب دیگری برایتان توضیح دادیم؛ اما این بار می خواهیم به بهترین های این فهرست بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی 10 کشور برتر جهان برای مهاجرت کاری

استرالیا | Australia

یکی از محبوب ترین قاره ها برای زندگی، قاره استرالیا و کشور استرالیا است. چرا که استرالیا دارای یک اقتصاد قوی و رقابتی است که اجازه می دهد تا سرمایه گذاران در بسیاری از صنایع رشد نمایند. این کشور، بعلاوه دارای بزرگترین حداقل دستمزد در دنیاست. در آمد هر ساعت کار، در استرالیا 18.29 دلار استرالیا یا معادل13.76 دلار آمریکاست. همچینین کشور استرالیا برای زندگی امکانات بسیار راحت و عالی را در اختیار مردمش قرار می دهد. با این حال، کشور استرالیا قوانین سختگیرانه ای را برای مهاجرین کاری خود در نظر گرفته است که باعث شده این کشور در بین 10 کشور برتر دنیا برای مهاجرت کاری رتبه دهم را به خود اختصاص دهد.

جمهوری چک | Czech Republic

کمپانی های بزرگ در کشور جمهوری چک هر ساله افراد تحصیل کرده و متخصص در شغل های مرتبط را به خود جذب کرده و دارای نیروی کاری مهاجر بسیاری است. جمهوری چک در فهرست 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری در رتبه 9 ام قرار گرفته است. بسیاری از کمپانی های این کشور عایدیهای بالا و مزایای فوق العاده ای را برای موقعیت های شغلی خود به افراد پیشنهاد می دهد. این کشور در اروپای شرقی بعلاوه جزو یکی از زیباترین کشورها با معماری عالی برای زندگی است.

اتریش | Austria

کشور اتریش موقعیت های کاری عالی را به افراد پیشنهاد می دهد. اگر شما جزو افرادی هستید که در زمینه های بانکداری یا دنیاگردی و صنعت توریسم فعالیت دارید یا مهارت و تخصص دارید، شرکت های اتریشی می تواند یکی از برترین مکان ها برای فرستادن رزومه کاری باشد. عایدی مهاجرین کاری در این شرکت ها بسیار بالا است مخصوصا برای افرادی با موقعیت های مدیریتی.

کانادا | Canada

در این سال ها کشور کانادا مهاجرین بسیاری را از سرتاسر دنیا پذیرا بوده است. استان های مختلف کانادا مانند کبک و ساسکچوان در بین ایران هواداران بسیاری دارد و البته به راحتی مهاجر می پذیرد. کشور کانادا در لست 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری رتبه 8 ام را به خود اختصاص داده است و به علت اینکه شرایط پذیرش راحت تری برای ایرانیان دارد، هر ساله شمار زیادی از ایرانیان راهی این کشور برای کار و زندگی می شوند. کانادا علاوه بر ارائه فرصت های فراوان در زمینه انرژی، امور مالی، املاک و ارتباطات را نیز توسعه داده است. حقوق مهاجرین و مردم در کانادا بیشتر از ایالات متحده و انگلستان است، به خصوص در زمینه کارهایی مانند معدن، حفاری نفت و گاز و مخابرات.

سوئد | Sweden

صنایع نوآورانه کشور سوئد، سرمایه گذاران بسیاری را از سراسر دنیا جذب خود می نماید. هر چند برای سرمایه گذار بودن در این کشور باید جزو تجار دنیا باشبد اما این موضوع را در نظر داشته باشید که بسیاری از این شرکت ها، احتیاج به کارکنان حرفه ای نیز دارند. در نتیجه به عنوان یک فرد حرفه ای و دارای مهارت در رشته تحصیلی و شغلی خود می توانید برای بسیاری از این شرکت ها رزومه کاری و درخواست شغل بفرستید. د رکشور سوئد اگر چه هزینه های زندگی بسیار بالاست ولی به همان نسبت نیز عایدی ها بالا می باشد.

هلند | Netherlands

هلند (یا به طور صحیح تر ندرلندز) کشوری با ثبات مالی بالا بوده که چشم اندازهای شغلی خوبی در صنایع غذایی، مواد شیمیایی، گاز و نفت برای متخصصان و افراد ارائه می دهد. حقوق و عایدی در این کشور برای مهاجرین بسیار بالاست اما بسیاری از کمپانی ها باید ابتدا ثابت نمایند که برای موقعیت شغلی که به افراد مهاجر پیشنهاد می دهند هیچ فرد هلندی با آن مهارت وجود نداشته باشد.

امارات متحده عربی | United Arab Emirates

کشور امارات متحده عربی در شهرهایی مانند دبی و ابوظبی جمعیت بسیار کمی دارد و در عین حال کشوری بسیار پیشرفته و با مالی فعال است. در واقع امارات متحده عربی بر روی مهاجرت مهاجران متکی است و بیشتر از 80 درصد جمعیتش را کارکنان و کارگران دیگر کشورها تشکیل می دهند. به همین دلیل همیشه د راین کشور موقعیت های شغلی با عایدی عالی برای مهاجران مخصوصا افرادی که دارای تخصص و مهارت مشخصی هستند، وجود دارد. حتی کارگران نیز می توانند به عایدی های خوب در این کشور برسند. این کشور در بین 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری رتبه پنجم را از آن خود کرده است.

سنگاپور | سنگاپور

اقتصاد پر رونق و رو به رشد سنگاپور فرصت های خوبی برای مهاجرت کاری ارائه می دهد. حقوق و عایدی در این کشور بالاست، مخصوصا برای موقعیت های شغلی در امور مالی و بازاریابی که درخواست افراد بیشتر است.

آلمان | Germany

آلمان با دارا بودن قوی ترین اقتصاد اروپا در فهرست 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری قرار گرفته و فرصت های شغلی حرفه ای را برای مهاجران مجرب فراهم می نماید. این کشور بیشتر برای موقعیت های شغلی همانند مدیران مجرب درخواست داده و حقوق های بسیار بالایی را نیز به آن ها ارائه می دهد. در این فهرست آلمان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

نروژ | Norway

اولین کشور در بین 10 کشور برتر برای مهاجرت کاری نروژ است. این کشور تبدیل به یک بمب مالی فعال در عرصه مالی در دنیا شده است؛ در نتیجه پر از فرصت های شغلی استثنایی برای تمام متخصصان دنیا است. دستمزدها و عایدیها در این کشور بسیار بالا بوده اما در کنار آن، هزینه های زندگی نیز بالاست. با این وجود با اشتغال در این کشور توانایی پس انداز مالی نیز خواهید داشت.

منبع: msn.com

منبع: الی گشت

به "معرفی 10 کشور برتر جهان برای مهاجرت کاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 کشور برتر جهان برای مهاجرت کاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید