مهران حاتمی: منتظر بازگشت تماشاگران به لیگ بسکتبال هستم

به گزارش وبلاگ ماشا، مهران حاتمی در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به نهایی شدن حضور 16 تیم در رقابت های پیش روی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت: همواره و در هر شرایطی مسابقات باشگاهی سختی های خود را دارد و قاعدتا سال جاری هم مستثنی نیست؛ به خصوص که با حضور این تعداد تیم دیدارهای زیادی برگزار خواهد شد.

مهران حاتمی: منتظر بازگشت تماشاگران به لیگ بسکتبال هستم

وی توضیح داد: اینکه لیگ سال جاری هم با تعداد تیم های زیاد برگزار می گردد یک امتیاز به شمار میرود. فقط امیدوارم کرونا باعث نگردد این امتیاز و مزیتهایش خیلی به سود بسکتبال نگردد. به هر حال یکی از ارکان برگزاری مسابقات باشگاهی تماشاگران هستند که سال گذشته آنها را در اختیار نداشتیم؛ در حالی که حضورشان در کنار این تعداد تیم و دیدارهایی که خواهند داشت به رونق بسکتبال یاری می نماید.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: امیدوارم شرایط به گونه ای مهیا گردد که بتوانیم در سه ماه پایانی سال و برای مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر شاهد بازگشت تماشاگران به استادیوم ها باشیم. در این صورت لیگ سال جاری خیلی بهتر و با کیفیت تر از سال گذشته پیگیری خواهد شد.

حاتمی در واکنش به اینکه برخی مخالف برگزاری لیگ برتر بسکتبال با 16 تیم هستند و آن را خارج از ظرفیت بسکتبال ایران می دانند، گفت: تصور من این نیست. بسکتبال ایران بازیکنان جوان خوبی دارد که جذب تیم های مختلف شده اند و در ترکیب آنها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. شاید در شروع فصل، خیلی از تیم ها در حد لیگ نباشند و نتوانند خودی نشان دهند اما قطعا با پیگیری دیدارها شرایط آنها هم دستخوش تغییرات مثبتی می گردد و می توان رشد و ترقی را در آنها دید. همین که حضور این تعداد تیم باعث درگیر شدن تعداد بیشتری بازیکن و مربی در مسابقات می گردد، خوب است.

وی در خصوص برنامه های تیم ملی بسکتبال و اینکه به خاطر آن مسابقات لیگ با وقفه روبرو خواهد شد، توضیح داد: مسائل تیم ملی و باشگاه ها و همزمانی عملکرد آنها همواره وجود داشته است. با این شرایط راهکاری بهتر از آنچه قرار است سال جاری هم طی گردد، وجود ندارد. اینکه مسابقات باشگاهی شروع و در موقع احتیاج به خاطر تیم ملی تعطیل گردد.

مربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود: با این شرایط هم حضور حداکثری تیم ها در لیگ و درگیری بیشتر بازیکنان خوب است. اگر از همه بازیکنان بپرسید آنها خواهند گفت که انجام بازی را به تمرین ترجیح می دهند. واقعیت هم این است که انجام 10 مسابقه از هزار جلسه تمرینی بهتر است چون با تمرین، اصلا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نمی گیرند. این مسابقه است که آنها را با تجربه نموده و آماده نگه می دارد.

حاتمی که سال جاری با راهنمایی شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر شرکت می نماید، در خصوص اوضاع این تیم و شرایطش برای دفاع از اسم قهرمانی گفت: البته شاکله شهرداری گرگان نسبت به سال گذشته به طور کامل تغییر نموده است. چهار نفر از بازیکنان سال گذشته را نداریم، به جای آنها نفراتی مانند میرزایی و پذیرفته را جذب نموده ایم و البته بازیکنان جوان و مستعدی از گرگان.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری گرگان از اسم قهرمانی اش دفاع می نماید؟ گفت: همواره در هر شرایطی تیمم را برای برترین نتیجه که قهرمانی در راس آن است، آماده نموده ام. سال جاری هم با همین هدف وارد مسابقات می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهران حاتمی: منتظر بازگشت تماشاگران به لیگ بسکتبال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران حاتمی: منتظر بازگشت تماشاگران به لیگ بسکتبال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید