هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شد ، آماده باش در تهران ، شاخص روی عدد 162 نهاده شد و قرمز شد

به گزارش وبلاگ ماشا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اعلام هشدار نارنجی آلودگی هوا در مرکز گفت: به همه شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای توصیه می گردد از تردد در فضای باز خودداری نمایند.

هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شد ، آماده باش در تهران ، شاخص روی عدد 162 نهاده شد و قرمز شد

به گزارش وبلاگ ماشا، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی آلودگی هوا به وسیله مدیریت بحران در استان تهران اطلاع داد و گفت: آلودگی هوا تداوم دارد و شاهد انباشت آلاینده ها هستیم.

او با اشاره به کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای همه گروه ها اظهارداشت: به همه شهروندان توصیه می گردد در تردد خودروها مدیریت لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از همه مردم می خواهیم نسبت به هشدارهای صادر شده حساس باشند و با توجه به اعلام های قبلی از وقوع آسیب و خطرهای احتمالی جلوگیری نمایند.

او گفت: با تشدید شدت آلودگی هوا همه دستگاه های خدمات رسان به حالت آماده باش در آمده و توصیه اکید می گردد که مردم به ویژه افراد دارای بیماری زمینه ای از حضور در فضای باز خودداری نمایند و کاهش تردد خودروها و اتخاذ تدابیر مدیریتی در دستور کار باشد.

شاخص لحظه ای کیفیت هوای مرکز بر روی عدد 162 واقع شده است و کیفیت هوای تهران برای همه گروه های جامعه ناسالم است.

براساس تقسیم بندی کیفیت آلودگی هوا، زمانی که شاخص در نقطه 151 تا 200 قرار بگیرد، کیفیت هوا برای همه افراد ناسالم است. افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی ، سالمندان و بچه ها باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شد ، آماده باش در تهران ، شاخص روی عدد 162 نهاده شد و قرمز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شد ، آماده باش در تهران ، شاخص روی عدد 162 نهاده شد و قرمز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید