والیبال بانوان خراسان رضوی پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

به گزارش وبلاگ ماشا، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم والیبال بانوان سورن مشهد گفت: اگر تمام بازیکنان ما در قالب یک تیم از خراسان رضوی جمع شوند قطعا در لیگ برتر بانوان حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

والیبال بانوان خراسان رضوی پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

سمیه پازش در گفت وگو با وبلاگ ماشا در مورد رقابت های لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور و حذف تیمش از این دوره از مسابقات اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، نسبت به سال گذشته که 15 تیمی برگزار گردید، 35 تیم اعلام آمادگی کردند. بازی ها در دور اول در 8 گروه به صورت رفت و برگشت برگزار گردید و 15 تیم وارد مرحله دوم شدند. به عنوان سرگروه به دور دوم صعود کردیم و مسابقات به میزبانی فریدون کنار برگزار گردید. سطح مسابقات افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشت و می توان گفت که سال جاری بازیکن بیکار در کشور نداشتیم.

وی اضافه کرد: در حالی که برنامه ریزی نموده بودیم روز قبل از نخستین بازی به فریدون کنار برسیم، به علت مسائلی که برای اتوبوس تیم در قوچان به وجود آمد، مجبور شدیم شب را در قوچان سپری نموده و روز بعد به سمت فریدون کنار حرکت کنیم. شب قبل از بازی حوالی ساعت 1 بامداد رسیدیم. استراحت کافی ننموده بودیم و اولین بازی خود را واگذار کردیم. با وجود اینکه 2 بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما نتوانستیم صعود کنیم و با 7 برد و یک شکست حذف شدیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان سورن مشهد اظهار داشت: این شکست برای هیچکس قابل باور نبود و اگر مسائل عجیب و غریب سر راه تیم سبز نمی شد، قطعا روی سکو قرار می گرفتیم. مسائل قبل از بازی نخست، باعث شد ملاقات با تیم میزبان را از دست بدهیم، در حالیکه اصلا فکر نمی کردیم مقابل نماینده فریدونکنار تن به شکست دهیم.

پازش یادآور شد: تنها تیم حاضر در رقابت ها بودیم که از بازیکنان بومی استفاده می کردیم. تیم تربت حیدریه که عنوان سومی دسته یک را از آن خود کرد فقط از 2 بازیکن بومی در ارنج خود استفاده می کرد که به شخصه چنین ترکیبی را نمی پسندم.

وی گفت: تیم سورن همان تیم اشتادسازه فصل گذشته است که جایگاه سومی دسته یک را از آن خود کرد. در سال گذشته هیچ مشکل اقتصادی نداشتیم و حسامی (مدیر باشگاه اشتادسازه) تمام و کمال از ما حمایت کرد. تنها سالی بود که بازیکنان تیم قرارداد داشتند. حتی مقرر شده بود که در سوپرلیگ با هفت نفر اول کشور حضور پیدا کنیم، اما مسائلی پیش آمد و حسامی در سوپرلیگ تیم داری نکرد. به هرحال شیرازه تیم سال گذشته را حفظ نموده و سال جاری با نام سورن در دسته یک شرکت کردیم، هرچند که بازیکنان پیشنهادهای خوبی از تیم های لیگ رجحان داشتند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سورن مشهد توضیح داد: مسئولین هیچ حمایتی از ما نداشتند، اما نتیجه بدی هم کسب نکردیم و به علت بدشانسی از مسابقات حذف شدیم. در سن والیبالی ام به خاطر ندارم که به علت یک باخت از مسابقات حذف شویم. برگزاری دور نخست مسابقات با حمایت کامل هیات والیبال استان صورت گرفت و اگر از ما حمایت نمی کردند، در مشهد میزبانی هم نداشتیم.

پازش بیان کرد: مشهد و خراسان رضوی بازیکنان زیادی دارد. اگر تمام بازیکنان این استان در قالب یک تیم از خراسان رضوی جمع شوند قطعا در لیگ برتر بانوان حرف زیادی برای گفتن خواهیم داشت، اما بازیکنان ترجیح می دهند در سایر شهرها بازی نمایند. تنها علت بازیکنان برای خروج از استان، شرایط اقتصادی والیبال خراسان رضوی است. متاسفانه از والیبال بانوان در استان حمایتی نمی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "والیبال بانوان خراسان رضوی پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال بانوان خراسان رضوی پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید