واکنش محمود فکری به شکست استقلال در دربی

به گزارش وبلاگ ماشا، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید حضور ماشین سازی در انتهای جدول کار ما را سخت می نماید چون بدون ترس و استرس بازی می نمایند.

واکنش محمود فکری به شکست استقلال در دربی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماشا، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات دو تیم نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی تبریز گفت: روز فردوسی را به همه فارسی زبانان و ایرانیان تبریک می گویم. برای پیشکسوتان خوب باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده، مهدی حاج محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند، آرزوی سلامت دارم و ان شاءالله هر چه زودتر به بهبودی برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با ماشین سازی مطرح کرد: این بازی می تواند سخت تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان باشد. حضور ماشین سازی در رده شانزدهم جدول کار ما را سخت می نماید چون بازیکنانشان بدون ترس و استرس بازی می نمایند. به بازیکنانمان خیلی تاکید داشتم برای همه تیم ها چه در صدر چه در انتهای جدول احترام قائل شوند و با تمام وجود بازی نمایند. تمرینات بسیار خوبی هم در یکی دو هفته گذشته داشتیم. امیدوارم در بازی های آینده بازیکنان ما پرکوشش و دونده و با انگیزه قبل باشند. ان شاءالله برای اینکه خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند، فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص غایبان نفت مسجد سلیمان گفت: دو بازیکن ما محروم هستند. ساسان حسینی و مجتبی مقدایی را در بازی فردا نداریم ولی بقیه بچه ها هستند. ان شاءالله با کوشش بیشتر جایگزین خوبی باشند و ما نبود بازیکنان را احساس نکنیم یا کمتر احساس کنیم.

فکری در خصوص شکست استقلال در دربی مطرح کرد: صحبت خاصی در خصوص این بازی ندارم. برای همه دوستان به خصوص استقلالی ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از همه هواداران استقلال می خواهم تیمشان را حمایت نمایند و پشت تیمشان باشند تا استقلال صندلی خوبی در بالای جدول داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش محمود فکری به شکست استقلال در دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محمود فکری به شکست استقلال در دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید