اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟

به گزارش وبلاگ ماشا، در سراسر جهان درب های مرموزی هستند که برای مدت بسیار طولانی بسته و مهر و موم شده اند و کسی علت بسته ماندن آن ها را نمی داند.

اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/Pd08OeLv2Q/9NOvPR0o7Y/h-360-800k.mp4

در این ویدیو به آنالیز اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی می پردازیم. در قسمت قبلی این ویدیو با نام راز ترسناک پشت درب های تاج محل چیست؟ به آنالیز اسرار تاج محل و 4 تالار مرموز بی پرداختیم. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟

درب اسرار آمیز هرم خوفو

درسال 1993 مهندس و باستان شناس آلمانی رودلف به همراه تیمش و بنا به درخواست حکومت مصر به قاهره سفر کرد. بزرگ ترین آرزوی رودلف آنالیز اهرام سه گانه به خصوص هرم بزرگ بود. او رباتی به نام آپا اوت که برای اهرام ساخته بود را نیز همراه هود برده بود. او با استفاده از این رباط و به وسیله سوراخی که در هرم خوفو بود، ربات را راهی داخل هرم کرد و این ربات با پیمودن 59 متر به یک درب عجیب و براق برخورد کرد.

در مقبره امپراتور کوین چی هو وانگ

در سال 1974 در استان چان سه چین 5 برادر در حال حفر یک چاه برای کشاورزی بودند که به طور اتفاقی یک مجسمه پیدا کردند، در ابتدا فکر کردند که یک مجسمه بودا است ولی چیزی که در زیر این زمین مدفون بوده است ارتش سفالی کوین چی هو وانگ نخستین امپراتور چین بود که مقبره او به اعتبار ارتشی که دارد بسیار معروف است. این مقبره در سال 208 پیش از میلاد مسیح، در طول 38 سال و به دست 700 هزار کارگر ساخته شده و به طورخیره کننده بزرگ و غیر قابل باور است.

اتاق های ممنوعه تئودی هواکان

تئودی هواکان به معنی سرزمین خدایان است که در کشور مکزیک واقع شده است. این شهر به گفته مورخان در سال 100 پیش از میلاد ساخته شده است که دارای چندین بنای هرمی شکل است. زمانی در این شهر بیش از 200 هزار تن زندگی می نموده اند. اما در سال 700 پس از میلاد به طور اسرار آمیزی ترک شده است. افرادی که این مکان را ترک نموده اند هیچ نشانه ای از خود بر جای نگذاشته اند. پس از تحقیقات باستان شناسان در زیر معبد مار پرنده گوی های عجیبی کشف شد، این گوی ها همچون گوی های کشف شده در مریخ بود که به فرا زمینی ها نسب داده شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر این 4 نشانه را دارید مرگ شما نزدیک است! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید