این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!

به گزارش وبلاگ ماشا، یکی از پرطرفدارترین خودروهایی که در بازار ایالات متحده آمریکا فروش بالایی دارد، وانت یا به عبارتی تراک های فول سایز هستند که هر سه برند شورولت، دوج و فورد چندین مدل در سایزهای مختلف و یک پرچمدار فوق قوی در سبد محصولات در این کلاس خودرو خود دارند.

این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!

دومین خودروی پرهوادار برند شورولت، که در نمایشگاه CES سال جاری به نمایش عایدی، تراک پر هوادار شورولت سیلورادو است که قرار است نمونه برقی آن برای رقابت با تراک برقی (وانت بار) سری F شرکت فورد ساخته و ارائه گردد.

این پیکاپ قرار است که با موتور 664 اسب بخاری خود شتابی معادل 5/4 ثانیه تا سرعت 96 کیلومتر در ساعت را داشته باشد و با توانایی های مختلف، قابلیت های تبدیل شدن و تغییر جای بار متنوع تری نسبت به رقیب فورد خود داشته باشد. سیلورادو همواره به عنوان یک وانت بار پرفروش و خوش استایل آمریکایی، بازار خوبی داشته و این بار با یک طراحی منحصر به فرد الکتریکی در پائیز 2024 وارد بازار خواهد شد که طبق روال تراک های برقی، جلو پنجره بزرگ آن پوشیده می گردد و فقط محدود به یک ورودی با حالت لانه زنبوری در زیر جلوی خودرو خواهد شد.

نمای جلوی شورولت سیلورادو الکتریکی

نمای عقب شورولت سیلورادو الکتریکی

قبلی 1 از 2 بعدی

ترکیب رنگ متالیک بدنه با دو رنگ تیره مات تزئینات دور گلگیرها، و نقره ای در جاهایی از خودرو مانند سپر جلو و دیفیوزر عقب، یک ترکیب کاملاً استثنایی و خیره نماینده نسبت به سیلورادوهای نسل پیشین دارد.

ستون عقب با حالت باله عمودی هواپیماهای جنگنده، مانند چیزی که پیشتر در مدل اکیونوکس و تریل بلیزر شاهد بودیم، گواه امضای نو جنرال موتورز، در گونه های کراس و شاسی بلند شورولت خود است.

نمای داخل شورولت سیلورادو الکتریکی

نمای داخل شورولت سیلورادو الکتریکی

نمای داخل شورولت سیلورادو الکتریکی

قبلی 1 از 3 بعدی

در نمای عقب هم چراغ های جانبی عقب، کمی گسترده تر شده اند و حالتی C شکل به خود گرفته اند و گرافیک های بال مانند در شیشه شفاف روکش آن به خوبی خودنمایی می نمایند.

ردیف عقب شورولت سیلورادو الکتریکی

ردیف عقب شورولت سیلورادو الکتریکی

قبلی 1 از 2 بعدی

فضای داخلی با تریم دو رنگ چرمی بیان گر لوکس بودن خودرو است، و صفحه نمایشگر وسیع 17 اینچی با سیستم صوتی برند BOSE، به همراه سیستم نمایشگر روی شیشه خودرو HUD و صفحه کلاستری که تماماً دیجیتالی است، نوید یک رانندگی پرهیجان را می دهد. بعلاوه کنسول وسطی که توانایی حجمی برابر با 32 لیتر را دارد، به راحتی می تواند یک خنک نماینده قابل حمل را در خود جای دهد.

یکی از نوآوری های شورولت، خوابیده شدن ردیف دوم جایگاه ها به طور کامل به نسبت یک به دو است که می تواند فضای سطح اشغال بار عقب را، برای محموله هایی به طول 2743 میلی متر افزایش دهد که فضای کافی برای حمل یک قایق کایاک است.

میزان صندوق بار شورولت سیلورادو الکتریکی

این خودرو بعلاوه قابلیت یدک کردن باری به وزن 3629 کیلوگرم را دارد که قدرت خود را بر روی رینگ و لاستیک های 24 اینچی خود به جاده انتقال می دهد. قیمت این تراک از 50 هزار دلار در گونه های ساده تر آغاز شده و تا 105 هزار دلار در بالاترین مدل عرضه خواهد شد. برد مسافتی این تراک تا 400 مایل (حدود 600 کیلومتر) است که به راحتی احتیاج های روزمره در یک شهر و حومه را تامین می نماید.

خرید و فروش و قیمت خوردوی شورولت

منبع: بلاگ دیوار

به "این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید