کسب و کار

حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان نما، زیر 30 هزار دلار

ایسنا: ربات های انسان نما نسل تازه و مورد انتظاری از ربات ها هستند که با استقبال خوبی از جانب مردم و تولیدکنندگان و توسعه دهندگان روبرو شده اند. درحالی که شاید در گذشته این نوع ربات ها فقط در داستان ها و فیلم های علمی-تخیلی حضور داشتند و کسی فکرش را نمی...

7 اردیبهشت 1403

بازسازی پرسونا 3 سریع ترین فروش کمپانی اتلوس را به ثبت رساند

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) سریع ترین فروش را در تاریخ کمپانی اتلوس (Atlus) به ثبت رسانده است.

23 بهمن 1402

اتحادیه: افزایش قیمت موز به علت تعطیلات عید فطر بود

قیمت موز در روز های اخیر به 98 هزار تومان رسیده است. رئیس اتحادیه بارفروشان تهران دلیل این افزایش قیمت را کاهش واردات موز سبز می داند.

11 اردیبهشت 1402

مسن ترین زن دنیا راز ظاهر جوان خود را فاش کرد

کاربران تیک تاک سال گذشته اولین ویدیو از مجموعه ویدیو های مگی هوسوار (Maggie HusVar) را دیدن کردند. این ویدیو ها تفاوت سنی 80 ساله بین خود او و دوست صمیمی و همکارش جین برنز، که به نظر می رسد مسن ترین زن شاغل دنیا باشد، را به نمایش گذاشت.

10 فروردین 1402

برترین جایگزین های شکر برای دسر ، شیرین کننده های طبیعی را بشناسید

بارها شنیده ایم که شکر سفید یکی از خوراکی های مضر و زمینه ساز بیماری های مختلف است. امروزه نیز مصرف این ماده بسیار زیاد است و نگرانی جدی در زمینه سلامت محسوب می گردد. از همین رو، توصیه های مختلف مبنی بر کاهش مصرف شکر و جایگزینی آن با شیرین کننده های طبیعی...

9 فروردین 1402

آهنگ شکیرا برای همسر سابق و خیانتکارش 14 رکورد گینس را شکست

شکیرا خواننده مشهور 46 ساله با آهنگی که برای همسر سابق خیانتکار خود خوانده است، 14 رکورد جهانی گینس را شکسته است!

21 اسفند 1401

اظهارات مهم وزیر کار درباره میزان افزایش حقوق کارگران ، قدرت خرید مردم را افزایش می دهیم ، کشور را از اقتصاد اخم و لبخند نجات می دهیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق و دستمزد کارگران را شورایی متشکل از نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت پیگیری و معین می کند.

1 اسفند 1401

کاری که رونالدو با استادیوم های عربستان کرد

به گزارش کوره، کریستیانو رونالدو در فصل جابجایی زمستانی بعد از سال ها حضور و درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت که راهی خاورمیانه گردد تا النصر را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند.

18 بهمن 1401

یک کشف بزرگ چینی: سن شما روی پیشانی تان نوشته شده است!

جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را معین کند.

16 بهمن 1401

برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نویدبخش انسجام سازمانی است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نویدبخش انسجام سازمانی است.

21 دی 1401

دور دوم مزایده 38 خودروی وارداتی ، این خودروها در مزایده عرضه می شوند

مزایده الکترونیکی سراسری شماره 263 سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عرضه 38 دستگاه خودرو سواری وارداتی از دیروز نهم آذر شروع شد.

10 آذر 1401

توجه به عوامل حوزه نشر از راه حل های تبدیل شدن کتاب به دغدغه فرهنگی

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای مسئله مند شدن کتاب در میان مردم باید نویسندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کتاب را دارای حرمت بدانیم.

27 آبان 1401

تصاویر ، این 4 خودروی میتسوبیشی به ایران می آیند ، قیمت خودروهای ژاپنی که قرار است وارد شود

خبرها حاکی از آن است که شرکت آرین موتور قصد دارد 4 خودروی میتسوبیشی را به بازار ایران بیاورد. در ادامه با مشخصات این خودروهای ژاپنی آشنا خواهیم شد.

7 آبان 1401

این دوش هوشمند به جنگ کم آبی می رود!

مهر نوشت: یک سردوشی به نام روا(Reva) ابداع شده که وقتی کسی زیر آن نمی ایستد، به طور اتوماتیک جریان آب را کاهش می دهد.

13 مهر 1401

داستان سرایی به یاری سخت افزار؛ خلاقیت یا ایده ای احمقانه

اگر شما در دنیای گیمینگ سابقه زیادی داشته باشید می دانید که خلاقیت در آن افت شدیدی پیدا نموده است. در دورانی این خلاقیت حتی در سخت افزار هم وجود داشت و منحصر به دنیای نرم افزار و بازی نمی شد. در این مدت ما شاهد پیشرفت زیادی در دنیای واقعیت مجازی (VR) هستیم...

10 مهر 1401

کی دایت یا رژیم لاغری کره ای چیست و چه اصولی دارد؟

مردم کره و بخصوص زنان این کشور کم غذا نیستند؛ آنها در واقع زیاد هم غذا می خورند اما چاق نمی شوند. چرا؟ لاغر بودن در فرهنگ آسیایی یک امتیاز است و هر چند نژاد زرد به شکل طبیعی ساختار بدنی لاغری دارد، اما همه ماجرا شامل ژنتیک نیست. می توان مطمئن بود که کی دایت...

2 مهر 1401

حذف معافیت مالیاتی فعالان صنایع دستی هنوز قطعی نشده است

ایسنا/ براساس گزارش های بدست رسیده، حذف معافیت مالیاتی فعالان صنایع دستی هنوز قطعی نشده است.

27 شهریور 1401

دومین دوره آموزشی مارکتینگ اتومیشن اینترک به صورت رایگان برگزار می گردد

آموزشگاه اینترک وابسته به شرکت مارکتینگ اتومیشن اینترک، دومین دوره خود را در تاریخ 9 تا 14 مهرماه 1401 به صورت کاملا رایگان برگزار می نماید. این دوره به صورت کاملا حضوری از 11 صبح تا 17 عصر در محل دیجی نکست برگزار خواهد شد.

24 شهریور 1401

چگونه قبل از سرمایه گذاری در NFT ارزش واقعی آن را متوجه شویم؟

مانند بازارهای سهام، فارکس و کریپتو، که معیارهایی برای ارزیابی ارزش بنیادی دارایی ها وجود دارد، معیارهایی وجود دارد که می توانید برای ارزیابی ارزش و ارزش بالقوه یک NFT قبل از سرمایه گذاری از آن استفاده کنید. چهار مورد از این معیارها به همراه برخی از مزایا...

21 شهریور 1401

ارتباط بین مراکز فراوری و شرکت های دانش بنیان با مراکز آموزشی باید تقویت گردد

تهران (پانا) - عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران با بیان اینکه مدارک فنی و حرفه ای داخل کشور باید به میزان مدارک فنی خارج از ایران دارای اعتبار باشند، عنوان نمود که برای پیوند نیروی انسانی و محیط کار باید مراکز آموزشی به سمت تولیدمحورشدن بروند.

10 شهریور 1401
تعداد: (136)