تبلت های نو شیائومی به بازار می آیند ، نگاهی به پد 6 و پد 6 پرو

به گزارش وبلاگ ماشا، تبلت های جدیدشیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو در راه هستند و در رویداد بزرگ این شرکت در 18 آوریل (29 فروردین) در کنار گوشی هوشمند شیائومی 13 اولترابه طور رسمی رونمایی خواهند شد.

تبلت های نو شیائومی به بازار می آیند ، نگاهی به پد 6 و پد 6 پرو

به گزارش وبلاگ ماشا و به نقل از جی اس ام آرنا؛ طی چند روز گذشته شاهد جریان ثابتی از اطلاعات در خصوص این تبلت های آینده بوده ایم و امروز زمان آن رسیده که به مشخصات باتری ها و شارژ آن بپردازیم. بر اساس بعضی اطلاعات نو، پد 6 پرو مانند نسل قبلی خود، پد 5 پرو، دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 67 واتی خواهد بود. از سوی دیگر، پد 6 وانیلی دارای باتری 8840 میلی آمپر ساعتی با شارژ 33 واتی است.

شرکت شیائومی قبلا تایید نموده که پد 6 از تراشه اسنپ دراگون 870 بهره خواهد برد، پد 6 پرو نیز دارای پردازنده اسنپ دراگون 8+ نسل 1 خواهد بود. درحالی که پد 6 قرار است با صفحه نمایش LCD 11 اینچی 120 هرتزی عرضه گردد. در نوع Pro این تبلت ممکن است صفحه نمایش به AMOLED (یکی از فناوری های معروف در ساخت نمایشگرها است که در چند گوشی و تبلت معروف اندرویدی هم به کار رفته است. روش کار AMOLED شباهت زیادی به OLED دارد) ارتقا یابد. مدل Pro بعلاوه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت تبلت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • اینفوگرافیک | مقایسه شیائومی پوکو X5 پرو و گالکسی A53

متاسفانه، طبق اخبار تائید نشده قبلی، پد 6 پرو به احتمال زیاد در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند و ظاهراً تنها پد 6 وانیلی وارد بازارهای بین المللی، از جمله بازار هند می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تبلت های نو شیائومی به بازار می آیند ، نگاهی به پد 6 و پد 6 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت های نو شیائومی به بازار می آیند ، نگاهی به پد 6 و پد 6 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید