خبرنگاران چهار صیاد متخلف در سقز دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ ماشا، سنندج- خبرنگاران- رییس اداره حفاظت محیط زیست سقز گفت: در پی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان چهار متخلف شکار و صید دستگیر شدند.

خبرنگاران چهار صیاد متخلف در سقز دستگیر شدند

فرهاد سیف عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ماشا گفت: با هوشیاری محیط بانان این شهرستان در رودخانه آدینان چهار متخلف که اقدام به صید ماهی نموده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفان سه رشته تور صیدی، چهار عدد قلاب لانسر، 11 قطعه ماهی، یک قطعه سهره طلایی و یک قفس کشف و توقیف و توسط واحد حقوقی این اداره صورتجلسه و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سقز یادآور شد:بهار فصل تخمگذاری و تخم ریزی آبزیان بوده و لازم است که همگی با مشارکت آگاهانه برای تجدید نسل و ترمیم جمعیت از دست رفته این آبزیان، نهایت حفاظت و صیانت را از این زسیتمندان داشته باشیم.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت 32 هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت 43 هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت 57 هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت 39 هزار هکتار و پناهگاه حیات وحش زریوار با وسعت سه هزار هکتار و چندین منطقه شکار ممنوع است که این استان را در زمره منحصربفرد ترین نقاط کشور به لحاظ تنوع گونه های جانوری و گیاهی قرار داده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران چهار صیاد متخلف در سقز دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار صیاد متخلف در سقز دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید