درب آکاردئونی و حفاظ پنجره و حفاظ دیوار

به گزارش وبلاگ ماشا، درب آکاردئونی به منظور حفاظت ز مکان های مختلف نصب می شود، از این رو باید بسیار مستحکم باشد.

درب آکاردئونی و حفاظ پنجره و حفاظ دیوار

به گزارش وبلاگ ماشا، بنابر اعلام حفاظ سازه، با چنین شرایطی می توان ویژگی های زیر را برای درب آکاردئونی در نظر گرفت:

· وجود مقاطع کناری در درب های آکاردئونی که اندازه های آن باید 30 در 50 باشد.

· بکار بردن پرچ های با کیفیت به هنگام اتصالات

· وجود دستگیره های فلزی موسوم به کونیک

· وجود کمربند ایمنی

· استفاده از جوش SMAW در جهت تولید درب

· بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزایای درب های آکاردئونی

استفاده از درب آکاردئونی نسبت به سایر درب ها به عنوان حفاظ، مزیت های بسیار مناسبی دارد. یکی از این مزیت ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنین درب آکاردئونی بسیار سبک است و به انرژی زیادی جهت باز و بسته کردن آن نیاز نداریم.

در نظر داشته باشید که با نصب درب آکاردئونی دیگر نیازی به نصب هیچ دوربین مداربسته ای نخواهیم داشت، همچنین به دیگر روش های مراقبت از محل مورد نظر نیز نیازی نیست.

افراد می توانند در صورتی که احساس کردند نیاز به حفاظ آکاردئونی دارند، از انواع طرح آن نیز بهره مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبیق دهند.

نصب درب آکاردئونی

کار چندان سختی برای تهیه و نصب درب آکاردئونی وجود ندارد. در مرحله اول کافی است که ورودی مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئونی برای آن داریم را اندازه گیری کنیم. در مرحله بعدی باید پروفیل های درب آکاردئونی ساخته شود و سپس ساخت خودِ در، در دستور کار قرار می گیرد. در آخر نیز باید توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئونی آماده شده روی چارچوب در ورودی مکان مورد نظرتان تطبیق داده شود. (نصب شود)

انواع حفاظ های دائمی پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ های پنجره می رویم که می توان از آنها به صورت دائمی استفاده کرد:

حفاظ پنجره مشبک

این نوع از حفاظ پنجره به شکل توری یا فلزی است که امکان دسترسی حتی از بیرون شیشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اینکه این مدل از حفاظ ظاهر جذابی ندارد، برای ساختمان های مسکونی کمتر استفاده می شود.

حفاظ پنجره میله ای

این حفاظ یکی از حفاظ های پر استفاده می باشد که فاصله میله ها را در این حفاظ می توان به دلخواه تنظیم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله میله ها کمتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره میله ای، هم از داخل منزل نصب می شود و هم از بیرون.

حفاظ پنجره سفارشی

در بعضی از موارد با توجه به نوع ساختمان می توان درخواست حفاظ دکوراتیو کرد. در این گونه از حفاظ ها بنا به نوع و طراحی ساختمان اقدام به ساخت حفاظ می شود تا از زیبایی های ظاهری ساختمان کم نشود.

مزیت های حفاظ پنجره

با توجه به اینکه شکستن قفل های پنجره با هر نوع حفاظی بسیار سخت است، می توان امید داشت تا بعد از بکار بردن هر یک از حفاظ های پنجره، دیگر هیچ دغدغه ای برای سرقت و یا عدم امنیت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اینکه حفاظ های توری برای خانواده هایی که کودک دارند، بسیار مهم است و می تواند کودک تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قیمت حفاظ پنجره

تقریباً همه انواع حفاظ پنجره به هزینه های آنچنانی نیاز ندارد و می توان گفت که سیستم های امروزی حفاظ پنجره، از لحاظ مالی نیز کاملاً بصرفه خواهد بود. با این حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را برای منازل تان دارید، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا یک برآورد قیمتی صورت گیرد و سپس در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش کنید.

ویژگی های انواع حفاظ دیوار

حفاظ ها از نظر جنس و یا طرح و شکل با یکدیگر تفاوت دارند، به همین دلیل می توانند قیمت های مختلفی نیز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر می توانند حفاظ دیوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال این است که این گونه حفاظ ها از چه ویژگی هایی برخوردار هستند؟ جنس های استفاده شده برای تهیه حفاظ دیوار می تواند به افزایش استحکام و مقاومت آن ها کمک کند. در واقع جنس های مختلف بکار رفته در حفاظ دیوار با یکدیگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل های گوناگون انتخاب می شوند.

ارتفاع های حفاظ دیوارها نیز بر اساس نوع کاربری آنها می تواند از 1 متر تا 1 متر و نیم متفاوت باشد. در واقع باید این موضوع را در نظر بگیرید که از حفاظ دیوار می خواهید در چه مکانی استفاده کنید. طبیعتاً برای خانه های بیرون شهر، اندازه های حفاظ ها باید بیشتر باشد. تراکم حفاظ دیوار نیز یکی دیگر از مواردی است که در تهیه حفاظ در نظر گرفته می شود. جدای از اینکه با افزایش تراکم حفاظ به هزینه ساخت آن اضافه می شود، می تواند در مستحکم بودن آن نیز کمک کند.

انواع حفاظ دیوار

حفاظ های دیوار به چندین دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه به محبوب ترین و پر استفاده ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

حفاظ دیوار شاخ گوزنی

تراکم نرده در این نوع از حفاظ بسیار زیاد است و همانطور که از اسم آن پیداست، برگرفته شده از شاخ گوزن می باشد. استفاده از فولاد در ساخت این حفاظ بسیار محتمل است. از حفاظ گوزنی در آپارتمان ها و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد.

حفاظ دیوار سرنیزه ای

این نوع از حفاظ بیشترین استفاده را در بین دیگر انواع حفاظ ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبیه نیزه آن از دلایل استفاده از آن می باشد. گفتنی است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنیزه ای به حداکثر تا 150 سانتی متر می رسد.

حفاظ دیوار لیلیوم

زیبایی خاص این نوع از حفاظ به یکی از دلایل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر این حفاظ شبیه به گل لیلیوم است و در دو رنگ نیز ساخته می شود. با توجه به اینکه امنیت در این نوع از حفاظ بسیار بالاست، طبیعتاً از قیمت بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درب آکاردئونی و حفاظ پنجره و حفاظ دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درب آکاردئونی و حفاظ پنجره و حفاظ دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید