فراخوان نافرمانی مدنی و مشارکت در راهپیمایی علیه رژیم آل خلیفه در بحرین

به گزارش وبلاگ ماشا، گروه های معارض بحرینی با اعلام ویژه برنامه های سالروز انقلاب 14 فوریه این کشور از مردم خواستند روزهای یکشنبه و دوشنبه به کمپین نافرمانی مدنی و جنبش اعتراضی علیه رژیم آل خلیفه ملحق شوند.

فراخوان نافرمانی مدنی و مشارکت در راهپیمایی علیه رژیم آل خلیفه در بحرین

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ماشا، گروه های معارض بحرینی با صدور بیانیه هایی در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی، مردم این کشور را به حضور گسترده در برنامه های سالروز انقلاب 14 فوریه دعوت کردند.

به گزارش منامه بوست، این گروه ها جدول ویژه برنامه های یازدهمین سالروز انقلاب 14 فوریه بحرین را با شعار یکپارچه متحد در راستا حق منتشر کردند که در آن از آحاد مردم این کشور خواسته شده است، فردا و پس فردا، یکشنبه و دوشنبه به راهپیمایی ها، تحصن ها و نافرمانی مدنی در همه منطقه ها بحرین ملحق شوند .

از جمله دیگر برنامه های ویژه سالروز انقلاب بحرین خاموش شدن چراغ های بیرونی خانه های شهروندان بحرینی در ساعت هشت شب روز یکشنبه و تعطیلی مغازه ها و اماکن تجاری از فردا شب اعلام شده است.

گروه های معارض بحرینی بعلاوه بر پایبندی به اصول انقلاب و اهداف آن که در منشور معروف به اللؤلؤ تاکید نمود و گفتند در راس این اصول، سرانجام حکومت قبیله ای و دیکتاتوری و دستیابی به حق مشخص سرنوشت و مقابله با رژیم و برملا کردن بطلان آن در برابر جامعه بین المللی است.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراخوان نافرمانی مدنی و مشارکت در راهپیمایی علیه رژیم آل خلیفه در بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نافرمانی مدنی و مشارکت در راهپیمایی علیه رژیم آل خلیفه در بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید