اخبار سیاسی

اثر مالی هم افزایی فرهنگ و گردشگری

گردشگری فرهنگی به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین و رو به رشدترین بازارهای گردشگری دنیا تا سال 2026 معرفی شده است.

10 اسفند 1401

حضور 12 موسسه انتشاراتی و 16 نویسنده فرانسوی در نمایشگاه کتاب هند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبسایت روزنامه هندو، در سی ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو (NDWBF) علاوه بر کتاب، فرهنگ، ادبیات، میراث و غذاهای فرانسوی ارائه می گردد و فرانسه به عنوان مهمان ویژه، به یکی از مهم ترین رویدادهای ادبی هند دعوت شده...

8 اسفند 1401

اظهارات مهم وزیر کار درباره میزان افزایش حقوق کارگران ، قدرت خرید مردم را افزایش می دهیم ، کشور را از اقتصاد اخم و لبخند نجات می دهیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق و دستمزد کارگران را شورایی متشکل از نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت پیگیری و معین می کند.

1 اسفند 1401

هند داوطلب میزبانی المپیک می گردد

هند برای میزبانی بازی های المپیک 2036 در شهر احمدآباد در استان گجرات در غرب این کشور نامزد خواهد شد. به نقل از روزنامه تایمز، ایندیا انوراگ سینگ تاکور، وزیر ورزش و جوانان هند گفت این کشور نامزد میزبانی بازی های المپیک 2036 خواهد شد.

12 دی 1401

اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد

سامسونگ به تازگی فرایند انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی های سری گلکسی S21 شروع نموده است.

18 آبان 1401

افزایش 36 درصدی حجم مبادلات تجاری روسیه و ایران

معاون نخست وزیر روسیه از رشد گردش تجاری بین روسیه و ایران در سال جاری میلادی خبر داد.

10 آبان 1401

حذف معافیت مالیاتی فعالان صنایع دستی هنوز قطعی نشده است

ایسنا/ براساس گزارش های بدست رسیده، حذف معافیت مالیاتی فعالان صنایع دستی هنوز قطعی نشده است.

27 شهریور 1401

توهم انتخاب چیست؟

توهم انتخاب می تواند ابزار قدرتمندی جهت دستگاری و کنترل افراد باشد. در این مطلب به ابعاد گوناگون این موضوع میپردازیم.

1 شهریور 1401

راز ماندگاری سریال مختار نامه بین مخاطبان تلویزیون

منتظری گفت: آثاری که برآمده از حقایق تاریخی هستند و مراحل مختلف تحقیق را سپری کردند، مخاطب بیشتر همذات پنداری می نماید.

21 مرداد 1401

وزیر ارتباطات: مردم را از فیلترشکن ها بی احتیاج می کنیم

اظهارنظر نو وزیر ارتباطات در ارتباط با کاهش استفاده مردم از ، شوک نوی به فضای مجازی و کاربران اینترنتی ایران وارد نموده و انبوهی از ابهامات و سوالات را در فکر مردم و کارشناسان ایجاد ساخته است.

10 مرداد 1401

چگونه قند خون را با غذا کاهش دهیم

خبرنگاران - ممکن است کلسترول و فشار خون خود را کنترل کنید، اما سطح قند خون تان چطور؟ حدود 20 درصد از 37 میلیون بزرگسال آمریکایی مبتلا به دیابت و بیش از 80 درصد از 96 میلیون نفر که مبتلا به پیش دیابت هستند و آن را نمی دانند.

8 مرداد 1401

تاخت و تاز گرانی در بازار سفر، هتل ها امسال دوبار افزایش نرخ می دهند

خبرنگاران : رئیس جامعه هتلداران ایران با اعلام خبر گران شدن قیمت هتل ها که به زودی اتفاق خواهد افتاد، گفت: علاوه بر آنکه به زودی با افزایش حدود 50 درصدی نرخ هتل ها روبه رو خواهیم شد، در مهرماه نیز بار دیگر بازنگری نرخ ها صورت خواهد گرفت.

26 تیر 1401

مدت بازپرداخت وام نوسازی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری اعلام نمود که پیشنهاد افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده به 20 سال مورد تایید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته که به زودی عملیاتی می گردد.

15 تیر 1401

تدوین بسته تشویقی کارفرمایان در مراحل پایانی قرار گرفته است

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، گفت: بسته تشویقی نو کارفرمایان برای جذب نیرو های نو در مراحل پایانی تصویب در دولت واقع شده است که جزئیات آن پس از تصویب نهایی اعلام می گردد.

14 تیر 1401

شهردار تهران از یک خودروی برقی بازدید کرد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از یک خودروی برقی بازدید کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای رسانه ای، زاکانی از سدان برقی کارمانیا یا همان سودا SA01 بازدید داشته است.

9 تیر 1401

ساداتی نژاد: مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 است

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مبلغ مورد نظر وزارت جهاد برای برنج ایرانی 64 هزار و 900 تومان است، گفت: خشکسالی یکی از دلایل کمبود عرضه برنج ایرانی بود؛ ولی قیمت بالایی که برای برنج ایرانی ذکر می گردد، صحیح نیست.

6 تیر 1401

فراخوان نافرمانی مدنی و مشارکت در راهپیمایی علیه رژیم آل خلیفه در بحرین

گروه های معارض بحرینی با اعلام ویژه برنامه های سالروز انقلاب 14 فوریه این کشور از مردم خواستند روزهای یکشنبه و دوشنبه به کمپین نافرمانی مدنی و جنبش اعتراضی علیه رژیم آل خلیفه ملحق شوند.

27 خرداد 1401

واردات گوشت گرم گوسفندی تا سقف 10 هزار تن در دستور کار

تهران (پانا) - معاون وزیر جهادکشاورزی در نامه ای به شرکت پشتیبانی امور دام بیان نمود با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به جهت تنظیم بازار، این شرکت یا بخش خصوصی نسبت به واردات گوشت گرم گوسفندی تا سقف 10 هزار تن در اسرع وقت اقدام کنند.

21 خرداد 1401

رمزگشایی بینی شکسته در مجسمه های مصری

اسرار مجسمه های مصریتحقیقاتی در یک موزه آمریکایی نشان می دهد: شکسته شدن بینی مجسمه های مصر باستان اتفاقی یا در اثر فرسایش در طول زمان نبوده است. بر اساس گزارش دیلی میل، اسرار مجسمه های مصری در مجسمه الهه ها و اشراف زادگان مصر باستان، ویژگی عجیب خراشیدگی...

20 خرداد 1401

واکنش پوتین به تحریم گسترده ورزشکاران روسی

به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، ولادیمیر پوتین گفت: در ماجرای تحریم ورزشکاران روسیه حتی اصول المپیک زیر پا گذاشته شد. ما حتی در پرداخت دستمزد ورزشکاران پارالمپیک با وجود بازگشت از پکن بدون برگزاری مسابقه ای تردید نکردیم. این یک ورزش خارج از سیاست...

19 خرداد 1401
تعداد: (188)