مسن ترین زن دنیا راز ظاهر جوان خود را فاش کرد

به گزارش وبلاگ ماشا، کاربران تیک تاک سال گذشته اولین ویدیو از مجموعه ویدیو های مگی هوسوار (Maggie HusVar) را دیدن کردند. این ویدیو ها تفاوت سنی 80 ساله بین خود او و دوست صمیمی و همکارش جین برنز، که به نظر می رسد مسن ترین زن شاغل دنیا باشد، را به نمایش گذاشت.

مسن ترین زن دنیا راز ظاهر جوان خود را فاش کرد

به گزارش روزیاتو، دوست مگی خانم 100 ساله ای است که می گوید به این زودی دست از کار نمی کشد و علت جوان ماندن ظاهر خود و کمتر نشان دادن نسبت به سنش را عدم استفاده از صابون روی صورت خود دانست.

آن ها نمی توانستند باور نمایند که برنز در سال 1922 به جهان آمده است و اینکه او هنوز در سن 98 سالگی در یک فروشگاه کار می نماید. بعضی از کاربران نظراتی مانند جین یک نماد است و ملکه الیزابت: بالاخره من یک رقیب دارم گذاشتند. این ویدئو در فضای مجازی منتشر شد.

مگی، 20 ساله، گفت: من در خصوص اینکه جین و من چقدر با هم خوب بودیم صحبت کردم. همواره فکر می کردم که همکارانمان هم باید او را ببینند.

از آن موقع، برنز مرتباً در تیک تاک مگی ظاهر می گردد. یکی از ویدیو های او نزدیک به 10 میلیون بازدید دارد، زیرا هواداران خواهان تماشا بیشتر او بودند.

برنز، یک برشکار پارچه در یک کارگاه تولیدی لباس در میسون، اوهایو، است و از سال 1997 در آنجا کار می نماید. او گفت: تا زمانی که بتوانم یا تا زمانی که آن ها من را بخواهند، به کارم ادامه خواهم داد.

او اضافه نمود: من از کاری که انجام می دهم لذت می برم، بنابراین، می خواهم به آن ادامه دهم. برترین بخش های شغل من افرادی هستند که با آن ها کار می کنم و مشتریانی که بسیار خوب هستند.

این دو دوست صمیمی که 80 سال با هم اختلاف سن دارند از نظر کاربران تیک تاک یک زوج کمدی هستند که در زمان استراحت ناهار با هم شوخی می نمایند. آن ها به معنای زندگی فکر می نمایند و پشت میزهایشان می رقصند.

این دو زن در خصوص همه چیز از نحوه دیدار برنز با شوهرش، دیک، تا اینکه او حداقل 20 سال از سنش جوانتر به نظر می رسد، تبادل نظر می نمایند.

محبوب ترین ویدیوی آن ها تا کنون با 2.1 میلیون لایک و بیش از 16700 کامنت مگی HusVar را نشان می دهد که وانمود می نماید با برنز با یک میکروفون مصاحبه می نماید و می پرسد:

برنز به دوربین نگاه می نماید و می گوید: به حرکت خود ادامه بده.

برنز، که هر روز آرایش کامل صورتش را انجام می دهد، در خصوص اینکه چگونه او همچنان جوان به نظر می رسد، گفت که هرگز از صابون برای صورت خود استفاده نمی نماید: فقط یک کرم پاک نماینده و سپس مرطوب نماینده.

این زن که به زودی صدساله می گردد، هرگز از صابون روی صورت خود استفاده نمی نماید. او هر روز چهره خود را کامل آرایش می نماید.

برنز می گوید همواره سعی نموده از خودش مراقبت کند و بعضی از نکات او برای زندگی طولانی تر، ورزش کردن، مشغول بودن و کار کردن است.

او گفت اگرچه معمولاً میوه و سبزیجات فراوان می خورد، اما از خوردن یک شیرینی با صبحانه و دیگری بعد از شام لذت می برد. برنز اضافه نمود: من فقط چیز های شیرین دوست دارم. خوراکی های مورد علاقه من دونات و رول های شیرین هستند. این ها به من آسیب نمی رسانند.

مسن ترین زن شاغل جهان گفت که هرگز سیگار نکشیده و به ندرت الکل مصرف می نماید.

دخترش، دونا، که با او زندگی می نماید، گفت که مادرش مثل همواره تیزبین است. او گفت: مادرم برای ما داستان هایی درباره زندگی در رکود بزرگ تعریف می نماید.

منبع: فرارو

به "مسن ترین زن دنیا راز ظاهر جوان خود را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسن ترین زن دنیا راز ظاهر جوان خود را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید