وزنه برداری کردستان همچنان منتظر تحقق وعده تجهیزاتی مسئولان است

به گزارش وبلاگ ماشا، شاهو جوانمردی در گفت و گو با مهر از کمبود تجهیزات وزنه برداری در استان به عنوان چالشی حل نشدنی در سنوات اخیر نام برد و گفت: متأسفانه به علت نداشتن امکانات لازم نمی توانیم در شهرستان های مریوان، سروآباد، بیجار و شهر مستعد سریش آباد فعالیت داشته باشیم.

وزنه برداری کردستان همچنان منتظر تحقق وعده تجهیزاتی مسئولان است

وی اضافه نمود: در دیگر شهرستان ها هم از کمترین امکانات و تجهیزات بهره مند هستیم و ورزشکاران ما با کمبود شدید تجهیزات در این رشته دنیای روبرو هستند.

جوانمردی گفت: همه توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم امکانات و تجهیزاتی را برای این رشته ورزشی در استان فراهم کنیم و در این راستا با نماینده های استان و مسئولان ورزشی جلساتی را برگزار کردیم و از آنها درخواست یاری کردیم ولی وعده هایشان تا به امروز بی نتیجه مانده است.

وی اضافه نمود: سال های گذشته فدراسیون تجهیزاتی را برای استان ها خریداری می کرد ولی پنچ سال است هیچ یاریی هم از طرف فدراسیون به هیأت وزنه برداری کردستان نشده است و فقط امسال تعدادی وزنه را به استان ها تحویل داده اند.

جوانمردی به موفقیت های وزنه برداران کردستانی در عرصه های ملی و بین المللی اشاره نمود و گفت: در وزنه برداری بخش دختران پیشرفت چشمگیری داریم و علاوه بر مسابقات کشوری در رقابت های دنیای هم شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی هستیم.

وی اضافه نمود: امسال در رقابت های وزنه برداری نوجوانان دنیا در کشور عربستان، استان کردستان در قالب تیم ملی دختران و پسران دو نماینده دارد که این مهم نویدبخش آینده ای روشن در این رشته برای استان است.

وی به تعطیلی مسابقات کشوری در دو سال اخیر به علت شیوع کرونا اشاره نمود و گفت: کرونا ضربه شدیدی بر فعالیت های ورزشی به ویژه رشته وزنه برداری زده است که برای جبران این آسیب باید حمایت های ویژه ای از ورزشکاران گردد.

رئیس هیأت وزنه برداری کردستان به کلاس های آموزشی تدوین شده برای امسال اشاره نمود و گفت: برای امسال اردوهای تیمی در سطح استان برگزار می گردد و کلاس های آموزشی هم به علت اینکه فرایند خوبی داشته است همچنان ادامه پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وزنه برداری کردستان همچنان منتظر تحقق وعده تجهیزاتی مسئولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری کردستان همچنان منتظر تحقق وعده تجهیزاتی مسئولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید