پارکی برای آنها که شیفته هیجان اند!

به گزارش وبلاگ ماشا، تجربه همه نوع هیجان در اسکای پارک سوچی

آیا در پی تفریحات هیجان انگیزی هستید که ضربان قلب و مقدار آدرنالین خون شما را افزایش دهد؟ بسیار خب ما به شما اسکای پارک ای جی هاکت در سوچی (SKYPARK AJ Hackett Sochi) را پیشنهاد می کنیم. این پارک تفریحی در نزدیکی یکی از مشهورترین مراکز پرورش ماهی قزل آلا در نزدیکی مرکز اقامتی کوهستان کراسنایا پولیانا (Krasnaya Polyana mountain resort) قرار گرفته است. این پارک در تابستان سال 2014 میلادی افتتاح شده و نام خود را از یک ماجراجوی نیوزلندی به نام ای جی هکت (AJ Hackett) گرفته است که از علاقه مندان ورزش های هیجان انگیز و پرش از منطقه ها مرتفع بوده و معروفیت خود را به علت پرش از برج ایفل در 26 ژوئن سال 1987 میلادی به دست آورده است. امروزه او دارای یک شرکت مشهور بین المللی است که در زمینه ایجاد پارک های هوایی و سکوهای بانجی جامپینگ فعالیت نموده و تا کنون در گوشه و کنار جهان پروژه های متعددی را انجام داده است. تا کنون و طی 24 سال گذشته این شرکت توانسته است در بیش از 10 کشور مختلف جهان پارک های هوایی و ورزش های هیجان انگیز تاسیس نموده و از این نظر در سراسر جهان به عنوان یک شرکت پیشرو و مشهور شناخته می گردد. برای آشنایی با این پارک هیجان انگیر با خبرنگاران همراه باشید:

پارکی برای آنها که شیفته هیجان اند!

پارک هوایی یا همان اسکای پارک سوچی نیز از طریق این شرکت طراحی و ساخته شده است. در این پارک هر نوع ماجراجویی که در فکر شما وجود داشته باشد، امکان پذیر است و شما می توانید در طولانی ترین پل و گذرگاه هوایی دنیا با طول 440 متر قدم زده و لحظاتی فراموش نشدنی را پشت سر بگذارید. در این راستا شما از عرض دره ای به عمق 220 متر بگذرید که برای گذر از آن هیچ محدودیت سنی و جسمی وجود نداشته و تنها شما باید بر ترس خود از ارتفاع غلبه کنید. اکر در این پارک در پی تجربه هیجان بیشتری هستید؛ می توانید شانس خود را در بخش پرش آزاد و البته کنترل شده و امن از بالای پل به پائین امتحان کنید. در این بخش دو گزینه پرش بانجی جامپینک 69 متری و 207 متری در برابر شما واقع شده است. اگر هم دوست دارید به همراه یکی از دوستان یا نزدیکانتان به یکدیگر متصل شده و به پائین بپرید؛ (Tandem Bungy Jump) را امتحان کنید.

این سرگرمی همیشه دارای هیجان زیادی بوده و هم افرادی که خود از ارتفاع به پائین پریده و هم تماشاچیان لحظات هیجان انگیزی را تجربه می نمایند. به همین منظور یک سکوی ویژه برای تماشاچیان در این پارک تدارک دیده شده که به آن ها امکان تماشای پرش ها افراد دیگر را از سکوها می دهد.

یکی دیگر از امکانات موجود در این محل، حرکت سریع و سر خوردن بر آسمان بالای دره ای عمیق به یاری کابل های ویژه و (Flying Fox, zipline) است که شما در آن می توانید به صورت انفرادی یا چند نفره در کنار یک دیگر از طریق اتصالات ویژه ای به کابل های موجود در راستا تعیبه شده در ارتفاع آسمان دره به صورت معلق متصل شده و سر بخورید تا لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید.

گزینه منحصر به فرد دیگری که در این محل وجود دارد، تاب مخصوص سوچی یا (SochiSwing) است که با شعاع 160 متر به شما اجازه می دهد به صورت انفرادی یا در گروه های 2 یا 3 نفره با سرعت زیادی در آسمان حرکت کنید. این تاب مخصوص در سراسر دنیا بی نظیر بوده و بزرگترین نمونه موجود در کره زمین محسوب می گردد. این تاب در ارتفاع 170 متری از سطح دره نصب شده و شما تنها طی چند ثانیه به آن سوی دره خواهید رسید.

در این پارک یک سکوی ویژه صخره نوردی به ارتفاع 18 متر وجود داشته و دیگر بخش هیجان انگیز آن، پارک طناب های معلق موگلی (Rope Park Mowgli) است که شما از روی پلی معلق و ساخته شده از طناب عبور می کنید. (موگلی نام شخصیت یکی از کارتون های مشهور والت دیزنی است که در ایران با نام پسر جنگل معروفیت دارد) این پارک محل مناسبی برای افرادی است که در جستجوی سرگرمیات هیجان انگیز بوده و البته هیچ تمرین و تخصص خاصی برای استفاده از تجهیزات این پارک مورد احتیاج نیست.

لازم به شرح است که کلیه تجهیزات این پارک کاملا امن بوده و این پارک به عنوان نخستین پارک در دنیا محسوب می گردد که جایزه ویژه (S) به علت دارا بودن سطح استثنائی امنیت و کیفیت، دریافت نموده است. در این پارک، خدمه مجرب و تجهیزات استاندارد و پیش بینی های صورت گرفته، همه و همه محیطی کاملا امن را برای ماجراجویی شما فراهم نموده است.

به شما توصیه می کنیم در سفر خود به روسیه حتما بازدید از این پارک را در برنامه خود گنجانده و بر ترس خود از ارتفاع غلبه کنید. در این محل شما فرصت دارید تا خود را به چالش کشیده و سطح جدیدی از توانمندی را در محیطی امن برای خود تعریف کنید.

منبع: الی گشت

به "پارکی برای آنها که شیفته هیجان اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکی برای آنها که شیفته هیجان اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید