از جزئیات محتوای پس از عرضه Stellar Blade رونمایی شد؛ نیو گیم پلاس و لباس های رایگان

به گزارش وبلاگ ماشا، استودیوی شیفت آپ (Shift Up)، سازنده Stellar Blade، به تازگی جزئیات بسته الحاقی این بازی انحصاری پلی استیشن 5 را منتشر نموده است.

از جزئیات محتوای پس از عرضه Stellar Blade رونمایی شد؛ نیو گیم پلاس و لباس های رایگان

کیم هیونگ تائه (Kim Hyung Tae)، مدیر عامل استودیو و کارگردان بازی، در مصاحبه ای با وبسایت Ruliweb بیان نموده که این بازی پس از انتشار حالت نیو گیم پلاس دریافت خواهد نمود. به روزرسانی های رایگان بعلاوه شامل بسته های لباس برای شخصیت اصلی بازی یعنی ایو می گردد و به 30 لباس موجود در بازی اصلی که به وسیله سونی منتشر می گردد، اضافه می گردد. او بعلاوه تایید کرد که این بازی اکشن سوم شخص شامل هیچ گونه خرید درون برنامه ای در زمان انتشار نخواهد بود. او گفت:

در حالی که عرضه بسته های الحاقی فراتر از انتشار محتوای رایگان در حال حاضر برنامه ریزی نشده است، او گفت که استودیو می تواند در صورت تصمیم به همکاری با توسعه دهنده دیگری در طراحی لباس های آینده برای ایو، مبلغی را دریافت کند.

این بازی که در ابتدا در سال 2019 با نام رمز Project EVE معرفی گردید، به علت مبارزات سریع و جلوه های بصری مجذوب نماینده توجهات را به خود جلب کرد. با این حال، این بازی جنجال هایی نیز به راه انداخت. در واقع طراحی شخصیت اصلی داستان، سر و صدای زیادی به پا کرد و بسیاری از آن انتقاد کردند. علی رغم جنجال ها، بازی ظاهرا یک تجربه گیم پلی سرگرم نماینده را ارائه می دهد. بازیکنان کنترل ایو را بدست می گیرند که یک جنگجوی قدرتمندی است که با موجودات بیگانه می جنگد. این بازی بعلاوه دارای عناصر کاوش با نقاط عبور پراکنده در سراسر دنیا است. این نقاط مانند ایستگاه های بین راهی عمل می نمایند و به بازیکنان امکان می دهند سریع تر سفر نمایند و به طرز کارآمدتری کاوش نمایند.

لازم به ذکر است که اخیرا بحث پرداخت های درون برنامه ای در صنعت بازی سر و صدای زیادی به پا نموده است و بیشتر به علت وجود آن ها در تکن 8 و دراگونز داگما 2 است. این باعث شده تا بعضی استودیوها موضع خود را در این زمینه تعیین نمایند و سازنده استلار بلید نیز ظاهرا مانند س دی پراجکت، قصد ندارد از آن ها در آثار تک نفره استفاده کند.

بازی استلار بلید در 26 آوریل (7 اردیبهشت) امسال برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "از جزئیات محتوای پس از عرضه Stellar Blade رونمایی شد؛ نیو گیم پلاس و لباس های رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جزئیات محتوای پس از عرضه Stellar Blade رونمایی شد؛ نیو گیم پلاس و لباس های رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید