اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد

به گزارش وبلاگ ماشا، سامسونگ به تازگی فرایند انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی های سری گلکسی S21 شروع نموده است.

اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد

در حالی که مدت زمان کمی از آپدیت نخستین گوشی های سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 به رابط کاربری One UI 5.0 و سیستم عامل اندروید 13 می گذرد، حالا می بینیم که این آپدیت برای پرچم داران سال گذشته این شرکت کره ای یعنی سری گلکسی S21 هم در دسترس قرار گرفته است.

البته باید به این نکته اشاره داشته باشیم که فعلا فقط کاربران بازار اروپا می توانند آن را دریافت نمایند. به احتمال بسیار فراوان طی یکی دو هفته آینده تمام کاربران دیگر از سایر نقاط دنیا قادر خواهند بود آپدیت یادشده را دریافت نمایند.

در صورتی که آپدیت اتوماتیک گوشی شما فعال باشد، بدون اینکه اصلا احتیاج باشد کاری انجام دهید، اعلان وجود آپدیت برایتان به نمایش در خواهد آمد. اما با این حال اگر می خواهید ببینید آیا این آپدیت برای گوشی شما که شامل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا می گردد عرضه شده یا خیر کافی است به تنظیمات بروید و در بخش Software update (بروزرسانی نرم افزار)، روی Download and install (دانلود و نصب) کلیک کنید. اگر آپدیتی در دسترس بود، گوشی به صورت اتوماتیک آن را یافته و دانلود می نماید. در غیر این صورت باید منتظر بمانید تا آپدیت برای منطقه شما عرضه گردد.

این آپدیت بیش از 1 گیگابایت حجم خواهد داشت و با خود تغییرات زیادی از جمله امکانات شخصی سازی صفحه قفل، ویجت ها، تغییرات بخش Color Palette و… را خواهد آورد. توجه داشته باشید گلکسی S21 فن ادیشن اگرچه هم نام با این سری است اما به احتمال زیاد به صورت جداگانه این آپدیت را دریافت خواهد نمود چون در این خبر نامی از آن برده نشده است.

سری گلکسی S21 سال گذشته و با اندروید 11 رسما راهی بازار شد. این گوشی ها طبق سیاست نو سامسونگ باید تا چهار سال از لحاظ نرم افزاری و پنج سال از لحاظ امنیتی پشتیبانی شوند. بدین ترتیب با دریافت اندروید 13، در واقع دومین آپدیت عمده خود را دریافت نموده اند و با دریافت دو آپدیت دیگر هم به کار خود از این حیث انتها خواهند داد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید