به هیچ وجه پکیج نخرید تا زمانی که این نکات را نمیدانید!

به گزارش وبلاگ ماشا، بله کاملا درست دیدید، به هیچ عنوان پکیج نخرید تا زمانی که یکسری از نکات و ویژگی ها را نمیدانید. به نقل از وبسایت خدماتی اوستا پکیج در صورتی که قصد خرید پکیج دارید و نمی دانید چه نوع پکیج برای محیط شما مناسب است این مقاله راهنمای انتخاب برترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1401 را مطالعه کنید. برترین پکیج دیواری و زمینی پکیجی است که بتواند محیط را به درستی گرم نموده و آب گرم مورد احتیاج شما را تامین کند. در صورتی که قصد دارید برترین پکیج دیواری و زمینی را برای محیط خود انتخاب کنید با ما همراه باشید.

به هیچ وجه پکیج نخرید تا زمانی که این نکات را نمیدانید!

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید خدمات پس از فروش و تعمیرات پکیج در تهران به وسیله شرکت های معتبر باشد. سعی کنید پکیج دیواری از برندهایی مانند ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، لورچ و … بخرید تا برای سرویس دستگاه و خرید قطعات به مشکل بر نخورید.

پکیج دیواری چیست؟

در ابتدا باید بدانید که پکیج دیواری چیست؟ پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می گردد که بخش عظیمی از بازار سیستم گرمایشی را به خود اختصاص داده است. از مجموع دلیل های پر هوادار بودن پکیج این است که پکیج دو کار را هم زمان با هم انجام می دهد یکی این که محیط ساختمان را گرم می نماید و یکی این که آب گرم مورد احتیاج برای سرویس بهداشتی، ظرفشویی، حمام و … را تامین می نماید.

پکیج ها در دو نوع زمینی و دیواری در بازار ارائه می شوند. پکیج دیواری به نوعی از پکیج ها گفته می گردد که شبیه به آبگرمکن دیواری اند که آب سرد را گرفته و گرم می نمایند و بهشوفاژ و رادیاتور جهت گرمایش محیط انتقال می دهند.

پکیج زمینی هم به نوعی از سیستم های گرمایشی گفته می گردد که مانند پکیج دیواری عمل می نماید با این تفاوت که دارای مخزن آبی است که آب گرم را درون آن نگه داری می نماید و به نوبه خود بهتر از پکیج زمینی است ولی باید بدانید که جاگیر است.

برند های مطرح پکیج دیواری در ایران

ایران رادیاتور: پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع مدل ها با کاربری های متفاوت فراوری می شوند که انواع مدل های آن شامل: پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 21000 تا 36000 فراوری و به بازار عرضه می شوند.

پکیج دیواری ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل بر اساس ظرفیت، سوخت مصرفی، نوع کاربری، راندمان، فشار آب مورد احتیاج و . . . دارای مدل های متفاوتی هستند. پکیج ایران رادیاتور در مدل های ECO - K - ES - E - M - L - LR از نوع پکیج دو مبدله هستند و در مدل های BM از نوع تک مبدله می باشند. بعلاوه در هر کدام از دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشند. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به وسیله بیشتر شرکت ها انجام می گردد.

ایساتیس: پکیج های دیواری ایساتیس در انواع دو مبدله و فن دار با ظرفیت های 26000 تا 30000 طراحی و فراوری می شوند و می توانند تا 300 متر مربع را گرم نمایند. در حالت کلی می توان گفت پکیج های دیواری این برند، دارای 2 سری مختلف هستند و عبارت اند از سری 26000 و سری 30000.

از پکیج های سری 26000 می توان برای محیط هایی که مساحت آن ها تا 170 متر مربع است استفاده کرد و پکیج­های سری 30000 برای کاربرد در محیط های تا مساحت 270 مترمربع مناسب هستند.

پکیج ایساتیس جزو با کیفیت ترین پکیج ها در ایران محسوب می شوند. قطعات داخلی بسیار با کیفیتی دارند و راندمان بالای محصولات این شرکت باعث شده تا محبوبیت زیادی بین مصرف نمایندگان پیدا کند. تعمیر پکیج ایساتیس به راحتی به وسیله تمامی شرکت ها انجام می گردد و هیچ گونه مسئله ای در این زمینه برای شما پیش نخواهد آمد.

راهنمای خرید پکیج دیواری

برای خرید پکیج باید موقعیت مکانی خود را بسنجید و متوجه شوید که برترینپکیج دیواری و زمینی برای شما چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

1- سوخت دستگاه

در این بخش از هدایت انتخاب برترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1401 باید بگویم که قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که سوخت قابل دسترس شما چیست. باید بدانید که پکیج از نظر سوخت دارای انواع مختلفی است از جمله پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج دوگانه سوز و پکیج برقی که شما با توجه به نوع سوختی که در دسترس دارید باید آن را انتخاب کنید.

2- هدف شما از نصب پکیج

در این بخش شما باید بدانید که هدف برای نصب پکیج چیست در بعضی موارد هدف اصلی فقط گرم کردن آب مورد احتیاج برای سرویس بهداشتی، ظرفشویی و … است و در بعضی موارد هدف شما گرم کردن محیط است که در این حالت می توانید از پکیج گرمایشی تک مبدله بهره ببرید.

و اما در صورتی که هدف شما خرید برترینپکیج دیواری و زمینی است باید بدانید که بهتر است از پکیج های دو مبدله بهره ببرید چرا که دو احتیاج شما را رفع می نماید و دیگر احتیاج به بخاری و یا آبگرمکن ندارید چرا که با خرید پکیج دو مبدله هر دو احتیاج خود را رفع می کنید.

3- محل نصب پکیج

باید بدانید محل نصب پکیج باید مناسب باشد و قبل از انتخاب آن باید بدانید که می خواهید کجا آن را نصب کنید. پکیج ها به دو نوع فن دار و بدون فن تقسیم می شوند. در صورتی که می خواهید پکیج را درون منزل نصب کنید می توانید از پکیج های بدون فن بهره ببرید و در صورتی که درون ساختمان جا ندارد می توانید از نوع فن دار پکیج در یک محیط باز مانند تراس، حیاط و … بهره ببرید. در صورتی که متراژ منزل یا محیط شما کمتر از 60 متر باشد بهتر است که از پکیج درون منزل استفاده نکنید و بیرون از منزل از پکیج فن دار بهره ببرید.

4- توجه به منطقه سکونت

در این بخش از راهنمای انتخاب پکیج باید بگویم که با توجه به منطقه سکونت شما از نظر آب هوایی باید توجه کنید که روزانه به چه میزان آب گرم احتیاج دارید و با توجه به آن می توانید پکیج خود را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در زمان خرید پکیج به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکنید. مطمئن باشد اگر برای خرید پکیج هزینه زیادی پرداخت کردید، این هزینه در آینده با خرابی کمتر به شما باز خواهد گشت.

منبع: فوت و فن

به "به هیچ وجه پکیج نخرید تا زمانی که این نکات را نمیدانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هیچ وجه پکیج نخرید تا زمانی که این نکات را نمیدانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید