حمایت اقتصادی دولت بریتانیا برای توسعه ابرخازن های نانویی

به گزارش وبلاگ ماشا، شرکت فرست گرافن خاطرنشان کرد که برای توسعه ابرخازن های نانویی خود از دولت بریتانیا بودجه دریافت نموده است.

حمایت اقتصادی دولت بریتانیا برای توسعه ابرخازن های نانویی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ماشا، فرست گرافن (First Graphene) اظهار داشت که از Innovate UK EDGE برای پیشرفت کار توسعه مواد هیبریدی گرافنی برای ابرخازن خود با همکاری یک سازمان تحقیقات و فناوری (RTO) مستقر در بریتانیا، بودجه دریافت نموده است.

صندوق نوآوری EDGE برای حمایت از شرکت های کوچک و میانه (SMEs) با رشد بالا برای توسعه و نوآوری در نظر گرفته شده است. این شرکت با کارشناسان برجسته دنیا در مرکز نوآوری انرژی مستقر در گروه تولیدی وارویک (WMG) تعامل خواهد داشت.

بودجه 15000 پوندی Innovate UK با حدود 100000 دلار استرالیا به صورت نقدی از منابع داخلی فرست گرافن برای پیشرفت فناوری، که نقطه عطف مهمی در جهت تجاری سازی فناوری ابرخازن این شرکت است، هزینه خواهد شد.

این بودجه برای پیشرفت توسعه ابرخازن های نو با استفاده از مواد ترکیبی گرافن منحصربه فرد و الکترولیت های مایع یونی پروتیک بهینه شده فرست گرافن استفاده می گردد. این سلول ها با کارایی بالا ظرفیت قابل توجهی دارند و توانایی کار در ولتاژ های بالا را خواهند داشت که نقطه عطفی برای دستیابی به هدف 10 به اضافه 10 چگالی توان بالای 10 کیلووات بر لیتر و چگالی انرژی بالای 10 وات ساعت است.

سلول های کیسه ای یک فرمت باتری خاص هستند که محفظه سفت و سختی ندارند، در عوض از یک فویل انعطاف پذیر مهر و موم شده استفاده می نمایند. این کار باعث کاهش وزن در مقایسه با سایر فرمت های باتری می گردد و به انعطاف پذیری بیشتری برای جا دادن آن ها در محصولات مختلف ختم می گردد.

پیش بینی می گردد که بازار دستگاه های ابرخازن از 409 میلیون دلار در سال 2020 به 720 میلیون دلار تا سال 2025 برسد که با فرایند رشد 12 درصد سالانه مورد انتظار خواهد بود. رشد بازار ناشی از افزایش تقاضا در برنامه های برداشت انرژی و افزایش استفاده از ابرخازن ها در قطار ها و هواپیما ها است. علاوه بر این، افزایش تقاضای دنیای برای وسایل نقلیه الکتریکی احتمالاً به رشد بازار یاری می نماید.

این پروژه در ژانویه و فوریه 2022 اجرا خواهد شد و با برنامه های عرضه یک سلول اثبات مفهوم در 12 تا 18 ماه آینده هماهنگ است.

مایکل بل، مدیرعامل فرست گرافن گفت: ما از پشتیبانی مداوم Innovate UK EDGE سپاسگزاریم که به ما امکان می دهد شتاب پیشرفت به سمت فناوری ابرخازن های متحول نماینده بازی را حفظ کنیم. ما مشتاقانه منتظر تعامل و توسعه این فناوری نو ابرخازن در کنار کارشناسان WMG هستیم.

مارک کوپلی گفت: ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری خود با فرست گرافن هستیم، زیرا این شرکت به سفر خود در مقیاس بالاتر با مواد ترکیبی نو گرافن ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت اقتصادی دولت بریتانیا برای توسعه ابرخازن های نانویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی دولت بریتانیا برای توسعه ابرخازن های نانویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید