عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است

به گزارش وبلاگ ماشا، خبرگزاری خبرنگاران- دبیر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی گفت: در چند سال اخیر عایدی حاصل از فراوری و طراحی بازی های رایانه ای در کشور چندین برابر شده است.

عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماشا، سید محمدعلی سید حسینی در حاشیه اختتامیه و تجلیل از آثار برتر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی که در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید، اضافه کرد: این جشنواره نخستین بار و به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و همراه اول با هدف شناسایی ظرفیت ها و استعداد ها برگزار گردیده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون به لحاظ عایدی مالی در این حوزه فعالیت ها چندین برابر شده و عایدی بازار طراحی باز های واقعیت مجازی و ارزش اضافه نموده 50 میلیارد دلار است.

سیدحسینی با بیان اینکه به لحاظ فرهنگی قدرت مخاطب در بازی های ویدیویی واقعیت مجازی تحت تاثیر قرار می گیرد گفت:در این حوزه بازی ها و تولیدات زیادی ارائه شده است و هم اکنون بازی هایی با کیفیت بالایی در بازار وجود دارد.

وی تاکید نمود:در نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی، طراحان در حوزه های مختلف آموزشی، درمانی، تحقیقاتی و تفریح بازی های را از شهریور 1400 به دبیرخانه جشنواره ارائه نموده اند.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ماشا به نقل از صدا و سیما، دبیر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی اضافه کرد: 60 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از آنالیز اولیه 20 اثر و در نهایت پس از آنالیز داوران هشت اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید