فریبا: چه فرقی می نماید چه تیمی از تعطیلی لیگ سود برده یا ضرر نموده است، کار استقلال برای قهرمانی سخت شده، اما نشدنی نیست

به گزارش وبلاگ ماشا، بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر سخت شده است، اما رسیدن به قهرمانی نشدنی نیست.

فریبا: چه فرقی می نماید چه تیمی از تعطیلی لیگ سود برده یا ضرر نموده است، کار استقلال برای قهرمانی سخت شده، اما نشدنی نیست

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ماشا، درباره اینکه آیا تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، به سود استقلال خواهد بود یا به ضرر آن، گفت: اصلاً به سود و ضرر تیم ها توجهی ندارم. من بیشتر دنبال این هستم که مردم گرفتار این بیماری منحوس نشوند! شما دیدید که وقتی استقلال به شهرهای مختلف می رود، از فرودگاه تا هتل محل اقامت، مردم به استقبال این تیم می آیند. این مسئله خطری برای مردم و خودِ تیم است.

وی اضافه نمود: در خبرها آمده که شیوع این بیماری جهش پیدا نموده است، بنابراین مهم نیست که چه تیمی از تعطیلات لیگ برتر ضرر نموده یا سود برده است. مهم جان مردم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه چه توصیه ای به فرهاد مجیدی دارد، توضیح داد: ما خیلی نسبت به شرایط تیم اشراف نداریم که بخواهیم توصیه ای داشته باشیم، اما همین که مجیدی تمرینات را 10 روز تعطیل کرد، تصمیم عاقلانه ای بود. هر چقدر بازیکنان از جمع شدن و همهمه دور باشند، بهتر است.

فریبا در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: کار این تیم سخت شده است، اما قهرمانی نشدنی نیست. چه کسی فکر می کرد لیورپولی که از ابتدای فصل شکست نخورده، از تیم انتهای جدول لیگ انگلیس سه گل خورده و چند گل هم نخورد؟! لیورپولی که با تیم اصلی اش به میدان رفت و این طور نبود که بگوییم با تیم دوم و سومش برابر تیم انتهای جدولی قرار گرفته بود. فوتبال رو ندارد و تکلیفش معین نیست. کار استقلال برای قهرمانی سخت شده است، اما نشدنی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فریبا: چه فرقی می نماید چه تیمی از تعطیلی لیگ سود برده یا ضرر نموده است، کار استقلال برای قهرمانی سخت شده، اما نشدنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: چه فرقی می نماید چه تیمی از تعطیلی لیگ سود برده یا ضرر نموده است، کار استقلال برای قهرمانی سخت شده، اما نشدنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید