ممنوعیت تردد خودرو های دودزا در تهران

به گزارش وبلاگ ماشا، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تا زمان پایداری و کیفیت ناسالم هوای مرکز، تردد خودرو ها و موتورسیکلت های دودزا ممنوع است.

ممنوعیت تردد خودرو های دودزا در تهران

به گزارش ایرنا، عابد ملکی در کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اضافه نمود: از جمله مصوبات این جلسه جلوگیری از تردد خودرو ها و موتورسیکلت های آلاینده و فاقد معاینه فنی و ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودرو های گازوئیلی سنگین است.

وی یادآورشد: جلوگیری از فعالیت های عمرانی بزرگ شهری و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری اعلام شد، اما اعلام نظر قطعی برای مصوبات تازه به بعد از ظهر روز آدینه 10 دی سال جاری موکول می گردد.

ملکی اظهارداشت: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ ها و پسماندسوزی انجام می گردد ضمن اینکه پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در منطقه ها پرتردد شهر و منطقه ها آلوده تر نیز جانمایی گردد.

ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد احتیاج نیروگاه ها و سایر واحد های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می گردد.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت خودداری از فعالیت های ورزشی در فضا های باز اعلام نمود: مصوبات جلسه برای روز های پنجشنبه، آدینه و شنبه است و در صورت افزایش شاخص آلودگی مجددا جلسه برگزار خواهد شد.

ملکی ادامه داد: می توانیم وضعیتی را پیش بینی کنیم که اگر تا عصر آدینه با تداوم آلودگی هوا روبرو بودیم، با هماهنگی اداره کل هواشناسی و محیط زیست تصمیم نهایی را در مورد تعطیلی ها و محدودیت های تازه اعلام کنیم.

تمامی نمایشگاه ها باید به مجموعه شهر آفتاب منتقل گردد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در مورد ادامه فعالیت نمایشگاه های بین المللی تهران تاکید نمود: این مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا لازم الاجراست و تمامی نمایشگاه ها باید به مجموعه شهر آفتاب منتقل گردد چه آن که موقعیت این مجموعه و دسترسی عموم مردم بهتر از نمایشگاه بین المللی تهران است.

منبع: فرارو

به "ممنوعیت تردد خودرو های دودزا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت تردد خودرو های دودزا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید