خودرو

حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان نما، زیر 30 هزار دلار

ایسنا: ربات های انسان نما نسل تازه و مورد انتظاری از ربات ها هستند که با استقبال خوبی از جانب مردم و تولیدکنندگان و توسعه دهندگان روبرو شده اند. درحالی که شاید در گذشته این نوع ربات ها فقط در داستان ها و فیلم های علمی-تخیلی حضور داشتند و کسی فکرش را نمی...

7 اردیبهشت 1403

این مرسدس بنز فرق دارد ، ماشینی برای آخرالزمان

متخصصان امنیتی Inkas نسخه ای زرهی از نسل فعلی سدان S580 را ساخته اند که به مقدار کافی در برابر حملات تفنگ های انفرادی یا نارنجک های دستی در صورت سقوط جامعه مقاوم خواهد بود.

23 اسفند 1402

چگونه با ست شلوار جین و کت اسپرت استایل جذابی داشته باشیم؟

ست شلوار جین و کت اسپرت یک ترکیب مردانه شیک است که در عین زیبایی بسیار راحت تر از کت و شلوار بوده و انعطاف پذیری لازم برای استفاده در موقعیت های مختلف را دارد. بعلاوه این ترکیب در حالت کلی رسمی است اما اگر کت را از آن حذف کنید غیررسمی تر می گردد. در این مطلب...

5 اسفند 1402

دلیل های روشن نشدن 206

اگر اقدام به روشن کردن خودرو 206 کردید و خودرو به هر دلیلی استارت نخورد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا دلیل های روشن نشدن 206 را با هم آنالیز کنیم.

22 خرداد 1402

لباس لاکچری بر تن تویوتا، زیبایی خیره کننده شاسی بلند تازه لکسوس، عکس

لکسوس به زودی با یک شاسی بلند استثنایی چشم علاقه مندان صنعت خودروسازی را خیره خواهد نمود.

22 اردیبهشت 1402

لیست خودروهای جایگزین در سامانه یکپارچه اعلام شد

لیست 29 خودرو جایگزین در سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام شد و افرادی که در طرح نخست سامانه یکپارچه اولویت سال 1403 برای آنها احراز شده است می توانند نسبت به مشخص 5 اولویت از میان خودروهای اعلام شده اقدام نمایند.

6 اردیبهشت 1402

دور دوم مزایده 38 خودروی وارداتی ، این خودروها در مزایده عرضه می شوند

مزایده الکترونیکی سراسری شماره 263 سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای عرضه 38 دستگاه خودرو سواری وارداتی از دیروز نهم آذر شروع شد.

10 آذر 1401

تصاویر ، این 4 خودروی میتسوبیشی به ایران می آیند ، قیمت خودروهای ژاپنی که قرار است وارد شود

خبرها حاکی از آن است که شرکت آرین موتور قصد دارد 4 خودروی میتسوبیشی را به بازار ایران بیاورد. در ادامه با مشخصات این خودروهای ژاپنی آشنا خواهیم شد.

7 آبان 1401

بازیکن استقلال رسما به تراکتور پیوست

بازیکن مازاد استقلال راهی تبریز شد تا زیر نظر بردیف فوتبال خود را ادامه بدهد.

30 مرداد 1401

خودروهای محبوب سارقان اتاوایی کدام اند؟

از آنجایی که اتاوا همچنان شاهد افزایش سرقت خودرو است، کارشناسان انجمن خودروی کانادا می گویند که ریموت خودروی شما می تواند روش آسانی برای دزد باشد تا بتواند به آن دسترسی پیدا کند.

24 مرداد 1401

8 تجربه خارج از این جهان در نیوزلند

بر خلاف میزان کوچک نیوزلند، ظاهرا این کشور زیبا چیزهایی در خود جای داده که شما را شگفت زده خواهند کرد. در اینجا شما را با 8 عدد از تجربه های باورنکردنی که می توانید در نیوزلند داشته باشید، آشنا می کنیم.

20 مرداد 1401

دره انار گتوند ؛ یک طبیعت گردی مجذوب کننده و پرهیجان

اگر بخواهید در ماه های گرم سال، مقصدی خنک و خوش آب و هوا را برای سفر انتخاب کنید، شاید استان های جنوبی کشور نظیر خوزستان جزء گزینه هایتان نباشد. اما در این استان هم جاذبه های طبیعی شگفتی وجود دارد که این کلیشه مرسوم را از ذهنتان دور می نماید. جاذبه های...

14 مرداد 1401

سواحل استانبول، در همسایگی خنکای دریای سیاه و مرمره

اما فقط جاذبه های تاریخی و مراکز خرید و غذاهای خوشمزه استانبول نیست که این همه توریست را راهی این شهر می کند. یکی از جاذبه های اصلی این شهر سواحل استانبول است. در فکر خیلی از توریستان استانبول با رستوران های ساحلی و صداهای مرغ های دریایی قاب شده است. استانبول...

12 مرداد 1401

مراکز تفریحی لرستان ، وقت گذرانی در یکی از زیبا ترین استان های ایران

استان لرستان را می توان یکی از جامع ترین مقاصد سفر در ایران دانست. مهم نیست که به طبیعت بکر علاقه داشته باشید یا دنبال جاذبه های تاریخی باشید، این استان هر سلیقه ای را در نظر گرفته و متناسب با آن، جاذبه ای خاص را در دل خود جای داده است. برخی از مسافران تصور...

12 مرداد 1401

این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!

یکی از پرطرفدارترین خودروهایی که در بازار ایالات متحده آمریکا فروش بالایی دارد، وانت یا به عبارتی تراک های فول سایز هستند که هر سه برند شورولت، دوج و فورد چندین مدل در سایزهای مختلف و یک پرچمدار فوق قوی در سبد محصولات در این کلاس خودرو خود دارند.

8 مرداد 1401

مقایسه پژو 207 با رنو ساندرو و ام وی ام 315 و برلیانس H320

پژو 207 در واقع، فیس لیفتی از خودروی محبوب پژو 206 در بازار کشورمان است که در دو مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک به وسیله ایران خودرو فراوری و عرضه شده است. در نگاه اول، تفاوت پژو 207 با 206 چندان آشکار نیست. با این حال، ایران خودرو سعی نموده با ایجاد تغییراتی در...

6 مرداد 1401

جزئیات حادثه حریق بوستان پردیسان تهران اعلام شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: حریق در بوستان پردیسان مربوط به ضلع جنوبی پارکینگ و خارج از محوطه اصلی بوده است.

25 تیر 1401

تفریحاتی که هر گردشگری باید در تورنتو تجربه کند

تورنتو انبوهی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود جای داده و مقصدی محبوب برای مسافران از سراسر جهان است. با این حال، برخی از این تفریحات از همه محبوب تر بوده و نباید آن ها را از دست داد.

23 تیر 1401

با اسنپ پی؛ الان بخر، بعدا پرداخت کن!

اسنپ پی اولین ارائه دهنده سرویس الان بخر، بعدا پرداخت کن در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری اقتصادی از سال 99 شروع کرد.

18 تیر 1401

شهردار تهران از یک خودروی برقی بازدید کرد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، از یک خودروی برقی بازدید کرد. با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای رسانه ای، زاکانی از سدان برقی کارمانیا یا همان سودا SA01 بازدید داشته است.

9 تیر 1401
تعداد: (96)