مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل تازه هواوی تا ابهام در رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ

به گزارش وبلاگ ماشا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل تازه هواوی تا ابهام در رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی هواوی میت ایکس که نخستین گوشی تاشو یا منعطف این برند چینی است احتمالا به سیستم شارژ سریع و اینترنت 5G مجهز خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بسیاری از کاربران علاقه مند به گوشی های سامسونگ امیدوار بودند خبر رونمایی از گوشی نو سامسونگ در جولای(تیرماه)حقیقت داشته باشد و نسخه اصلاح شده این گوشی در تیر ماه امسال رونمایی گردد اما به نظر می رسد این خبر صحت ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها شرکت هواوی به شدت در پی یک سیستم عامل جایگزین برای اندروید است و اکنون به نظر می رسد در یافتن این سیستم عامل پیروز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران پیروز شدند نوعی هوش مصنوعی طراحی نمایند که به شکل اتوماتیک هر نوع تغییر و دستکاری چهره شما را در کوچکترین ابعاد تشخیص می دهد. این هوش مصنوعی هیچ نیازی به همکاری انسانی ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی هفته های گذشته ناسا و سازمان ملی حفاظت از اقیانوس ها و جو زمین مدعی شده بودند که توسعه شبکه 5G منجر به ایجاد اختلال در پیشبینی های هواشناسی می گردد. اما اکنون کمیسیون مخابرات فدرال ایالات متحده این ادعا را تکذیب نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل تازه هواوی تا ابهام در رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم عامل تازه هواوی تا ابهام در رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید