برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان

به گزارش وبلاگ ماشا، همایش بین المللی باستان شناسان جوان با هدف گردآمدن استادان، دانشجویان، دانش پژوهان و صاحب نظران به منظور آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی باستان شناسی و آنالیز چالش ها، آسیب ها و فرصت های پیش روی این رشته برگزار می گردد.

برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان

به گزارش دنیای سفر، روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری گفت این همایش از سوم تا پنجم اسفندماه 1400 از سوی انجمن علمی دانشجویی گروه باستان شناسی با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و پژوهشگاه برگزار می گردد و قرار است تعداد زیادی از باستان شناسان ایرانی و غیرایرانی گردهم آمده و درباره آثار فرهنگی و تمدن ایران بحث و سخنرانی نمایند.

همایش باستان شناسان جوان در هشت حوزه تخصصی شامل باستان شناسی و آموزش، باستان شناسی ایران؛ دیروز، امروز، فردا، شناخت گذشته با بهره گیری از باستان شناسی تحلیلی، مواد فرهنگی در باستان شناسی ایران، نظریه و عمل در باستان شناسی ایران، باستان شناسی و علوم میان رشته ای، نوترین یافته ها از کاوش ها و آنالیز های باستان شناسی ایران فرهنگی و حفاظت از میراث باستان شناختی برگزار خواهد شد.

فعالیت های میدانی؛ نویافته های باستان شناسی و پژوهش های نو، پژوهش های بینارشته ای باستان شناسی، رویکردها و مکاتب نوین باستان شناسی، ضرورت ها و چشم اندازها، بحران های میراث فرهنگی؛ گفت وگو، راهبردها و پیشنهادات، باستان شناسی و گردشگری، تعامل و توسعه، دستاوردها و آسیب شناسی باستان شناسی ایران در سدۀ اخیر و حال؛ تئوری و عمل محورهای هشتمین همایش بین المللی باستان شناسان جوان است.

این همایش به صورت حضور و آنلاین برگزار خواهد شد. مکان گردهمایی تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران است و برای حضور آنلاین در سخنرانی ها نیز به وسیله لینک های https://vroom.ut.ac.ir/literature11 و https://vroom.ut.ac.ir/literature12 می توان اقدام کرد.

منبع: دنیای سفر

به "برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید