همایشها و نمایشگاه ها

هایپر رئالیسم یک نوع شیوه نگریستن به جهان است

به گزارش خبرنگاران ؛ آیین رونمایی از کتاب هایپررئالیسم؛ از تصویر تا واقعیت نوشته جمال عرب زاده با حضور زهرا عسلی، مدیر گروه گرافیک دانشگاه سوره و رامتین شهبازی، نویسنده، پژوهشگر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار گشت. روزبه سلطان محمدی نیز مدیریت این...

13 خرداد 1402

حضور 12 موسسه انتشاراتی و 16 نویسنده فرانسوی در نمایشگاه کتاب هند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبسایت روزنامه هندو، در سی ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو (NDWBF) علاوه بر کتاب، فرهنگ، ادبیات، میراث و غذاهای فرانسوی ارائه می گردد و فرانسه به عنوان مهمان ویژه، به یکی از مهم ترین رویدادهای ادبی هند دعوت شده...

8 اسفند 1401

برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نویدبخش انسجام سازمانی است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، برگزاری هم زمان نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نویدبخش انسجام سازمانی است.

21 دی 1401

اتفاقی تازه برای بچه ها ایرانی در چین

طبق آخرین اخبار بدست آمده، نقاشی های 18 کودک اصفهانی با موضوع کشف دنیای رنگارنگ در جاده ابریشم در موزه هنرهای کلکسیونی شانگهای به نمایش عایدی. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره دنیای رنگارنگ بچه ها ایرانی در شانگهای می باشد.

16 دی 1401

ایده دیوانه کننده یک قرن پیش، فناوری پیش پا افتاده امروز ، عکس

زومیت نوشت: یکی از پیش بینی های رایج مردم در 100 سال قبل استفاده بسیار گسترده از تلفن های تصویری بود.

1 آذر 1401

توجه به عوامل حوزه نشر از راه حل های تبدیل شدن کتاب به دغدغه فرهنگی

دانشیار دانشگاه تربیت مدرس گفت: برای مسئله مند شدن کتاب در میان مردم باید نویسندگان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان کتاب را دارای حرمت بدانیم.

27 آبان 1401

برگزاری 312 نمایشگاه در نگارخانه های مرکز

مرکز هنر های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از عملکرد خود در طول 6 ماهه نخست امسال ارائه کرد.

26 مهر 1401

وزیر ارتباطات: مردم را از فیلترشکن ها بی احتیاج می کنیم

اظهارنظر نو وزیر ارتباطات در ارتباط با کاهش استفاده مردم از ، شوک نوی به فضای مجازی و کاربران اینترنتی ایران وارد نموده و انبوهی از ابهامات و سوالات را در فکر مردم و کارشناسان ایجاد ساخته است.

10 مرداد 1401

این بار شورولت با سیلورادو الکتریکی!

یکی از پرطرفدارترین خودروهایی که در بازار ایالات متحده آمریکا فروش بالایی دارد، وانت یا به عبارتی تراک های فول سایز هستند که هر سه برند شورولت، دوج و فورد چندین مدل در سایزهای مختلف و یک پرچمدار فوق قوی در سبد محصولات در این کلاس خودرو خود دارند.

8 مرداد 1401

تفریحاتی که هر گردشگری باید در تورنتو تجربه کند

تورنتو انبوهی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود جای داده و مقصدی محبوب برای مسافران از سراسر جهان است. با این حال، برخی از این تفریحات از همه محبوب تر بوده و نباید آن ها را از دست داد.

23 تیر 1401

لکسوس CT200h در ژاپن از خط تولید خارج می شود

قرار است در اکتبر 2022 لکسوس CT، این هاچ بک هیبریدی در ژاپن از تولید خارج شود و حالا به دلیل این توقف تولید، لکسوس در پی ساخت آخرین نسخه ویژه از آن است.

16 خرداد 1401

گردشگری هنر گنجینه ای که نادیده گرفته شده است

همه ما انسان ها به هنر و انواع آن علاقه مندیم؛ گاهی این علاقه تا آنجایی خودنمایی می نماید که افراد برای بهره بردن و تماشای آن بار سفر می بندند. این عشق و علاقه به هنر و کوشش برای بهره بردن از آن از دیرباز در نهاد بشر وجود داشته است. رفته رفته با پیدایش و...

6 خرداد 1401

جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران تا تاریخ 15 فروردین ماه تمدید شد.

4 خرداد 1401

برگزاری همایش بین المللی باستان شناسان جوان

همایش بین المللی باستان شناسان جوان با هدف گردآمدن استادان، دانشجویان، دانش پژوهان و صاحب نظران به منظور آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی باستان شناسی و آنالیز چالش ها، آسیب ها و فرصت های پیش روی این رشته برگزار می گردد.

11 اردیبهشت 1401

تیم های برتر جشنواره نوآوری و استارتاپی رویداد تراکنش هفتم معرفی شدند

تهران (پانا) - سه تیم برتر از بین 12 کسب و کار استارت آپی که با حمایت شرکت خدمات انفورماتیک در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور داشتند معرفی شدند.

9 اسفند 1400

دستورالعمل اجرایی دهمین جشنواره رویش ابلاغ شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال نامه ای خطاب به رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دستورالعمل اجرایی دهمین جشنواره ملی رویش را ابلاغ کرد.

23 بهمن 1400

ممنوعیت تردد خودرو های دودزا در تهران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: تا زمان پایداری و کیفیت ناسالم هوای مرکز، تردد خودرو ها و موتورسیکلت های دودزا ممنوع است.

21 بهمن 1400

افتتاح سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب

در گشایش این نمایشگاه سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد و مسولان فرهنگی، نمایندگان مجلس، سفرا و میهمانان خارجی، ناشران داخلی و خارجی حضور داشتند.

17 بهمن 1400

رونمایی از بسته سرمایه گذاری 100 هتل، 100 کسب وکار

به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، بسته سرمایه گذاری که بر اساس آخرین مطالعات و ارزیابی ها با همکاری کارشناسان، استانداران، شهرداران و مدیران میراث فرهنگی استان ها تهیه شده است با عنوان 100 هتل، صد کسب وکار در 31 استان کشور در این همایش رونمایی...

14 بهمن 1400

عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است

خبرگزاری خبرنگاران- دبیر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی گفت: در چند سال اخیر عایدی حاصل از فراوری و طراحی بازی های رایانه ای در کشور چندین برابر شده است.

10 دی 1400
تعداد: (46)