خبرنگاران 2 طرح عمرانی و آموزشی در شاهین دژ افتتاح شد

به گزارش وبلاگ ماشا، مهاباد- خبرنگاران- 2 طرح عمرانی و آموزشی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، امام آدینه و جمعی از مسوولان در شاهین دژ با 90 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 2 طرح عمرانی و آموزشی در شاهین دژ افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ روز سه شنبه گفت: عملیات احداث مدرسه 9 کلاسه چتر دانش از سال 1388 شروع و برای اجرای آن 150 میلیارد ریال هزینه شده است.

سیاوش اسعدی اضافه نمود: این مدرسه که در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث شده است ظرفیت 155 دانش آموز را دارد.

وی با بیان اینکه شاهین دژ با 228 مدرسه شهری و روستایی دارای 15 هزار دانش آموز است، گفت: 60 درصد فضاهای آموزشی در سطح این شهرستان احتیاج به بازسازی دارد که در صورت تامین منابع نسبت به مقاوم سازی آن اقدام خواهد شد.

75 مسکن روستایی شاهین دژ مقاوم سازی شده است

مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ گفت: طرح مقاوم سازی 45 واحد مساکن روستایی در مناطق روستایی این شهرستان با اعتبار 75 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در روستای آغ تپه بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

بهرنگ رضایی اضافه نمود: ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته و این موضوع مهم باید همیشه مورد توجه مسوولان باشد.

وی همچنین اضافه نمود: نمایشگاه آثار هنری خوشنویسی و طراحی استاد صالحی به مناسبت دهه مبارکه فجر در سالن حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ گشایش یافت.

رضایی گفت: این نمایشگاه شامل 43 اثر هنری و تلفیق خطاطی و تذهیب بوده و تا خاتمه بهمن ماه جاری بازدید برای عموم رایگان است.

به گزارش وبلاگ ماشا، طی دهه مبارک فجر سال جاری 21 پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و اشتغال زایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد؛ برای اجرای این پروژه ها در مجموع 560 میلیارد ریال در این شهرستان هزینه شده که این میزان نسبت به سال قبل 2 برابر افزایش داشته است.

برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز شنبه 12 بهمن ماه در این شهرستان شروع شده است.

شاهین دژ با 98 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 2 طرح عمرانی و آموزشی در شاهین دژ افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 طرح عمرانی و آموزشی در شاهین دژ افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید