بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

بازسازی پرسونا 3 سریع ترین فروش کمپانی اتلوس را به ثبت رساند

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) سریع ترین فروش را در تاریخ کمپانی اتلوس (Atlus) به ثبت رسانده است.

23 بهمن 1402

اثر مالی هم افزایی فرهنگ و گردشگری

گردشگری فرهنگی به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین و رو به رشدترین بازارهای گردشگری دنیا تا سال 2026 معرفی شده است.

10 اسفند 1401

حضور 12 موسسه انتشاراتی و 16 نویسنده فرانسوی در نمایشگاه کتاب هند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وبسایت روزنامه هندو، در سی ویکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب دهلی نو (NDWBF) علاوه بر کتاب، فرهنگ، ادبیات، میراث و غذاهای فرانسوی ارائه می گردد و فرانسه به عنوان مهمان ویژه، به یکی از مهم ترین رویدادهای ادبی هند دعوت شده...

8 اسفند 1401

نیلوفر، میزبان گرم و مهربان مسافران نوروزی

سراب نیلوفر یکی از تفرجگاه های زیبای استان کرمانشاه است که به واسطه گل های کمیاب نیلوفر گل زرد همیشه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می نماید. در فاصله 22 کیلومتری شمال غربی شهر کرمانشاه و در جاده اصلی کرمانشاه به سمت کوزران، پهنه آبی منحصربفردی مملو...

19 دی 1401

شهرستان خوی حدود 60 بار لرزید

مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران از ساعت چهار بامداد چهارشنبه 13 مهر (زمان وقوع زلزله 5.4 ریشتری) تا به امروز (بیش از 75 ساعت) حدود 60 پس لرزه در شهرستان خوی ثبت نموده است.

16 مهر 1401

اقدام شهرداری برای پاکسازی مجسمه فردوسی خلاف قوانین ناظر بر آثار ثبت ملی بوده است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، اقدام شهرداری برای پاکسازی مجسمه فردوسی خلاف قوانین ناظر بر آثار ثبت ملی بوده است.

2 مرداد 1401

چگونه با فتوشاپ رنگ اجسام را تغییر دهیم؟

آیا شما هم ترجیح می دهید تا رنگ های متفاوتی را برای اجسام در عکس خود استفاده کنید؟ اگر چنین است، از ابزار Replace Color نرم افزار ادوبی فتوشاپ برای تغییر رنگ استفاده کنید. ابزار Color Replacement حرفه ای ترین روش برای تغییر رنگ ها در تصویر نیست و همیشه شما را به نتیجه...

21 تیر 1401

مدت بازپرداخت وام نوسازی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری اعلام نمود که پیشنهاد افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده به 20 سال مورد تایید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته که به زودی عملیاتی می گردد.

15 تیر 1401

ساختمان باید از ابتدا بر پایه اصول صرفه جویی انرژی ساخته گردد

نشست کمیسیون توسعه پایدار، محیط زیست و آب اتاق ایران به ریاست فرشید شکرخدایی برگزار گردید؛ در ابتدای این نشست اخبار روز حوزه محیط زیست، آب و توسعه پایدار آنالیز شد. شکرخدایی درباره مدل های صرفه جویی انرژی در ساختمان ها گفت که سرانه مصرف انرژی، فراوری...

5 تیر 1401

ورزشگاه لوژنیکی؛ ورزشگاه 81 هزار نفری جام جهانی 2018

استادیوم لوژنیکی مسکو، از استادیوم های میزبان جام جهانی 2018 روسیه است. این استادیوم میزبان رقابت های مهمی از جمله فینال جام ملت های اروپا در سال 1999 بوده است.

11 خرداد 1401

برند 85 ساله به مدار فراوری برگشت

کارخانه 85 ساله ارج که تعطیل شده بود با کوشش و برطرف موانع فراوری از جمله قوانین زائد و دست وپاگیر، دوباره در مدار فراوری نهاده شد و قرار است به زودی خط فراوری محصولات لوازم خانگی این واحد بزرگ فراوریی، راه اندازی گردد.

8 اردیبهشت 1401

خانه های تاریخی اردبیل به صورت یک مجموعه فرهنگی واگذار شوند

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی فرهنگی بر واگذاری خانه های تاریخی شهر اردبیل به صورت یک مجموعه با کاربری فرهنگی، اقامتی و هنری تأکید کرد.

6 اردیبهشت 1401

موزه زیر آب اسکندریه، موزه ای که برای دیدنش باید غواصی کرد

موزه زیر آب اسکندریه یکی دیگر از عجایب کشور پهناور مصر است. سالانه هزارن نفر به بندر اسکندریه می آیند تا از نزدیک این موزه شگفت انگیز مورد بازدید قرار دهند. با خبرنگاران همراه باشید.

7 اسفند 1400

رشد 17 درصدی اعتبارات سازمان نوسازی مدارس در بودجه 1401

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از رشد 17 درصدی اعتبارات سازمان نوسازی مدارس اطلاع داد.

3 اسفند 1400

واکنش ها به خبر واردات بنزین، مردم زیاد بنزین مصرف می کنند؟

به گزارش خبرنگاران، عدم سرمایه گذاری لازم برای توسعه زیرساخت های کشور پیش از این موجب شده بود در زمستان کمبود گاز و در تابستان کمبود برق داشته باشیم. حالا هم جواد اوجی، وزیر نفت چند روز پیش خبر از کمبود بنزین و احتمال واردات بنزین در آینده داده بود.

29 دی 1400

7 نوشیدنی شبانه برای کاهش وزن

وب سایت عصر ایران: به گفته کارشناسان، خواب ناکافی با افزایش وزن، نوسانان هورمونی، گرسنگی در روز بعد، و مسائل مرتبط با قند و انسولین خون پیوند خورده است.

14 دی 1400

معرفی انواع ماسک صورت برند مکس لیدی

امروزه ما بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل و در محیط های آلوده صرف می کنیم. پوست در طول یک روز طولانی در معرض تابش نور آفتاب قرار گرفته و تمام آلودگی و اشعه های مضر محیطی را در منافذ خود جذب می کند. این آلودگی ها موجب در مرور زمان و در کوتاه ترین زمان...

12 آبان 1400

لوکس ترین تفریحات دبی

با لاکچری بودن تنها یک 1 ساعت فاصله دارید. پس یک بار برای همیشه دل را به دریا زده و با سفر به دبی متفاوت ترین تعطیلات عمرتان را تجربه کنید. برای این کار کافیست کمی وقت گذاشته و با لاکچری ترین تفریحات دبی آشنا شوید. مطمئن باشید بعد از خواندن این مطلب دبی رؤیایی...

24 شهریور 1400

استفاده از ظرفیت های دانش آموزی در طرح میراثبانان افتخاری

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نوزدهمین گفت وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: در طرح میراثبانان افتخاری می توان از ظرفیت های دانش آموزی، بهره برد.

22 فروردین 1400

خبرنگاران 2 طرح عمرانی و آموزشی در شاهین دژ افتتاح شد

مهاباد- خبرنگاران- 2 طرح عمرانی و آموزشی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، امام آدینه و جمعی از مسوولان در شاهین دژ با 90 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

30 اسفند 1399
تعداد: (27)