دومین دوره آموزشی مارکتینگ اتومیشن اینترک به صورت رایگان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ماشا، آموزشگاه اینترک وابسته به شرکت مارکتینگ اتومیشن اینترک، دومین دوره خود را در تاریخ 9 تا 14 مهرماه 1401 به صورت کاملا رایگان برگزار می نماید. این دوره به صورت کاملا حضوری از 11 صبح تا 17 عصر در محل دیجی نکست برگزار خواهد شد.

دومین دوره آموزشی مارکتینگ اتومیشن اینترک به صورت رایگان برگزار می گردد

پلتفرم های مارکتینگ اتومیشن نه تنها در ایران، بلکه در جهان هم ابزارهای نسبتا جدیدی هستند که حالا به بخش اصلی ابزارهای پرفورمنس مارکتینگ تبدیل شده اند. متخصصین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از مارکتینگ اتومیشن نرخ تبدیل کمپین های خود را به شکل چشمگیری افزایش می دهند و در عین حال هزینه مارکتینگ و زمان به نتیجه رسیدن آن را نیز کاهش خواهند داد.

در این دوره تمام آنچه که در استفاده از مارکتینگ اتومیشن و eCRM احتیاج است به شرکت نماینده ها آموزش داده می گردد و افراد این فرصت را خواهند داشت که به صورت عینی و کاربردی با ابزارهای مارکتینگ اتومیشن کار نمایند.

مهناز محمدی مدیر مارکتینگ اینترک در این خصوص مطرح نمود: آموزشگاه اینترک تا به امروز تنها دوره جامع مارکتینگ اتومیشن در ایران است و ما به منظور توسعه این دانش در ایران قدم برداشته ایم. خروجی بوت کمپ اول که با موفقیت انجام شد، آموزش 30 متخصص مارکتینگ اتومیشن بود که پیش از آن تنها 100 نفر متخصص این حوزه در ایران وجود داشت.

ما از آن جایی که می خواهیم افراد مستعد و پرتلاش به این دوره ها بیایند و در جهت مسئولیت اجتماعی خودمان، این دوره ها را کاملا رایگان برگزار می کنیم و تا آموزش کامل و استفاده صحیح از آن، در کنار دانش جویان هستیم.

مهلت ثبت نام این دوره تا تاریخ 26 ام شهریورماه 1401 به وسیله وب سایت رسمی اینترک خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "دومین دوره آموزشی مارکتینگ اتومیشن اینترک به صورت رایگان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین دوره آموزشی مارکتینگ اتومیشن اینترک به صورت رایگان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید