سامسونگ از گلکسی M21 مدل 2021 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ماشا، سامسونگ ساعاتی پیش از گوشی میان رده تازه خود با نام گلکسی M21 مدل 2021 رونمایی کرد که از دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری پرظرفیتی بهره می برد.

سامسونگ از گلکسی M21 مدل 2021 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ ماه مارس سال گذشته بود که از گوشی گلکسی M21 رونمایی کرده بود. این گوشی با پردازنده اگزینوس 9611، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، در واقع در دسته گوشی های میان رده شرکت کره ای قرار می گرفت و از لحاظ کیفیت و قدرت هم هم رده با گلکسی A51 بود. اما سامسونگ تصمیم گرفت سال جاری از مدل تازه این گوشی هم رونمایی کند.

گلکسی M21 مدل 2021 تفاوت چندانی با مدلی که سال گذشته رونمایی و راهی بازار شده بود ندارد. شاید بتوان تنها تفاوت آن به نسبت مدل گذشته را طراحی نه چندان صاف و صیقلی پنل پشتی و همچنین ماژول متفاوت دوربین روی آن دانست که این بار در واقع اصلا شاهد ماژولی نیستیم بلکه دوربین ها پشت هم به صورت عمودی روی پنل قرار گرفته اند.

البته تفاوت دیگری که این بار ظاهری نیست، سنسور دوربین اصلی است که GN2 نام داشته و اگرچه همچنان بزرگی آن به 48 مگاپیکسل می رسد اما به وسیله خود سامسونگ تولید شده است. به نام سیستم عامل پیش فرض، اندروید 11 درون این گوشی ایفای نقش می کند که به رابط کاربری One UI 3.1 مزین شده است؛ یک رابط کاربری بسیار غنی از قابلیت های خوب که در کنار اندروید 11 قطعا تجربه لذت بخشی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

سایر مشخصات این گوشی مشابه همان مدل 2020 است اما در ادامه نگاه مختصری به آن ها خواهیم داشت. قلب تپنده این گوشی پردازنده اگزینوس 9611 است که در گلکسی A51، یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال گذشته هم به کار گرفته شده و عملکرد نسبتا خوبی در امور پردازشی و گرافیکی دارد. نمایشگر این محصول 6.4 اینچی با پنلی از جنس Super AMOLED و وضوح تصویر +FHD است که برای یک گوشی میان رده کافی به نظر می رسد.

به نام منبع تغذیه، یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را شاهد هستیم که کاربر می تواند آن را به وسیله یک شارژر سریع 15 واتی که درون جعبه هم وجود دارد شارژ کند. البته نباید انتظار داشت چنین باتری پرظرفیتی را بتوان با این شارژر با سرعت بالایی شارژ کرد اما همین که مجبور نیستیم برای خرید یک شارژر به صورت جداگانه هزینه کنیم نکته مثبتی به تعداد میرود. لازم به ذکر است حسگر اثرانگشت هم در این گوشی وجود دارد منتها نه درون صفحه بلکه روی پنل پشتی.

روی نمایشگر این محصول یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی را به صورت U شکل شاهد هستیم که کیفیت نسبتا خوبی دارد (FHD). دوربین های پنل پشتی هم شامل سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق می شوند تا گلکسی M21 مدل 2021 مانند نسل گذشته خود برای عکاسی و فیلم برداری به سه دوربین قابل عکاسی مجهز باشد.

گلکسی M21 تازه را می توان در رنگ های مشکی و آبی و در دو مدل با حافظه رم و حافظه داخلی 4/64 و 6/128 گیگابایت خریداری کرد. قیمتی هم که برای آن در نظر گرفته شده 12500 روپیه، معادل 170 دلار و 140 یورو است که برای مدل قدرتمندتر این میزان به 14500 روپیه معادل 195 دلار و 165 یورو افزایش پیدا می کند.

این گوشی از تاریخ 26 جولای سال جاری (4 مرداد) برای خرید در کشور هندوستان در دسترس قرار می گیرد. از این بابت که آیا سایر کشورها هم می توانند به این محصول دسترسی داشته باشند یا خیر بی خبریم و باید منتظر ماند و دید برنامه سامسونگ در این باره چیست. معمولا گوشی های سری M در بازار کشور ما هم عرضه می شوند که امیدواریم این بار هم این اتفاق رخ دهد و شاهد عرضه گلکسی M21 مدل 2021 به بازار کشور باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ از گلکسی M21 مدل 2021 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از گلکسی M21 مدل 2021 با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید