نرم افزار و اپلیکیشن

از جزئیات محتوای پس از عرضه Stellar Blade رونمایی شد؛ نیو گیم پلاس و لباس های رایگان

استودیوی شیفت آپ (Shift Up)، سازنده Stellar Blade، به تازگی جزئیات بسته الحاقی این بازی انحصاری پلی استیشن 5 را منتشر نموده است.

20 فروردین 1403

بازسازی پرسونا 3 سریع ترین فروش کمپانی اتلوس را به ثبت رساند

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) سریع ترین فروش را در تاریخ کمپانی اتلوس (Atlus) به ثبت رسانده است.

23 بهمن 1402

بروزرسانی واتساپ با یک قابلیت مهم و کاربردی!

زومیت نوشت: واتساپ روی قابلیت جدیدی کار می کند که باعث تسهیل روند ارسال فایل ها خواهد شد.

1 بهمن 1402

آنالیز گوشی آنر مجیک X9a؛ میان رده ای با ظاهر پرچم دار!آنالیز آنر X9a

شرکت آنر اگرچه از هواوی جدا شده و بسیاری ها این جدایی را به منزله شکست برای این شرکت تلقی می کردند، اما به خوبی توانست روی پای خود به عنوان یک شرکت مستقل بایستد و گوشی هایی فراوری کند که نه مشکل تحریم نرم افزاری دارند و نه محدودیت های سخت افزاری. این شرکت...

6 تیر 1402

معاشرت در سفر ، چگونه سفر هیجان انگیز داشته باشیم؟

یکی از سوال هایی که همواره در خصوص سفرها پرسیده می گردد این است که: آیا معاشرت در سفر با مردم منطقه ای که به آنجا مسافرت می کنم ، سخت است؟ . البته هیچ کس در موقعیت های مختلف و اجتماعی، بی نظیر و یا بسیار راحت رفتار نمی کند.از راهنمای سفر بدانید که شما هنگامی...

9 بهمن 1401

آیا قارچ های سریال The Last of Us واقعی هستند؟ می توانند روزی انسان ها را آلوده نمایند؟

نیومن معتقد است که افزایش دمای کره زمین می تواند باعث جهش قارچ ها برای سازگاری با دمای بالاتر و حمله به انسان ها گردد.

5 بهمن 1401

ایده دیوانه کننده یک قرن پیش، فناوری پیش پا افتاده امروز ، عکس

زومیت نوشت: یکی از پیش بینی های رایج مردم در 100 سال قبل استفاده بسیار گسترده از تلفن های تصویری بود.

1 آذر 1401

اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 برای گلکسی S21 عرضه شد

سامسونگ به تازگی فرایند انتشار آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی های سری گلکسی S21 شروع نموده است.

18 آبان 1401

عکس ، مسی و نیمار به Call of Duty آمدند!

زومجی نوشت: بسته الحاقی شایعه شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 علاوه بر نقشه هایی از قسمت های قبلی این مجموعه، شامل DLC بخش داستانی و چهره های مشهوری مثل مسی و نیمار به عنوان اپراتورهای بازی است.

20 مهر 1401

داستان سرایی به یاری سخت افزار؛ خلاقیت یا ایده ای احمقانه

اگر شما در دنیای گیمینگ سابقه زیادی داشته باشید می دانید که خلاقیت در آن افت شدیدی پیدا نموده است. در دورانی این خلاقیت حتی در سخت افزار هم وجود داشت و منحصر به دنیای نرم افزار و بازی نمی شد. در این مدت ما شاهد پیشرفت زیادی در دنیای واقعیت مجازی (VR) هستیم...

10 مهر 1401

وزیر ارتباطات: مردم را از فیلترشکن ها بی احتیاج می کنیم

اظهارنظر نو وزیر ارتباطات در ارتباط با کاهش استفاده مردم از ، شوک نوی به فضای مجازی و کاربران اینترنتی ایران وارد نموده و انبوهی از ابهامات و سوالات را در فکر مردم و کارشناسان ایجاد ساخته است.

10 مرداد 1401

چگونه با فتوشاپ رنگ اجسام را تغییر دهیم؟

آیا شما هم ترجیح می دهید تا رنگ های متفاوتی را برای اجسام در عکس خود استفاده کنید؟ اگر چنین است، از ابزار Replace Color نرم افزار ادوبی فتوشاپ برای تغییر رنگ استفاده کنید. ابزار Color Replacement حرفه ای ترین روش برای تغییر رنگ ها در تصویر نیست و همیشه شما را به نتیجه...

21 تیر 1401

با اسنپ پی؛ الان بخر، بعدا پرداخت کن!

اسنپ پی اولین ارائه دهنده سرویس الان بخر، بعدا پرداخت کن در ایران با نام سرویس اعتباری است که ارائه این سرویس را با هدف ایجاد فراگیری اقتصادی از سال 99 شروع کرد.

18 تیر 1401

هر آنچه درباره بیت کوین کش (BCH) باید بدانید

در این مقاله به بیت کوین کش (BCH) می پردازیم که یکی از رمزارزهای محبوب در میان تریدرها به شمار میرود.

13 تیر 1401

افزایش محبوبیت لینوکس در سال 2022

به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، گارتنر بر این باور است که در سال 2022 استفاده از سیستم عامل لینوکس برای ارائه خدمات کلود هم بیشتر می گردد و حتی در سرویس ازور مایکروسافت از لینوکس و نرم افزارهای منبع باز استفاده می گردد.

16 اردیبهشت 1401

چرا هزینه عرضه بازی های پرباگ رو به افزایش است؟

حدود 15 ماه پیش بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) عرضه شد. این بازی در ابتدا به شدت ناامید کننده بوده و اصلا تجربه خوبی را به هواداران ارائه نداد. حال بعد از گذشت این مدت، بالاخره می توان گفت که سایبرپانک به حد قابل قبول رسیده است.

1 اردیبهشت 1401

عایدی مالی بازی های رایانه ای چندین برابر شده است

خبرگزاری خبرنگاران- دبیر نخستین جشنواره بازی های ویدیویی واقعیت مجازی گفت: در چند سال اخیر عایدی حاصل از فراوری و طراحی بازی های رایانه ای در کشور چندین برابر شده است.

10 دی 1400

چین اصرار دارد که منشأ کرونا نیست، سرایت پذیری سویه نو کرونا از دلتا پیشی گرفت

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی وزارت امور خارجه چین بر موضع کشورش در مورد سیاسی و نادرست بودن گزارش اخیر نهاد اطلاعاتی ارشد آمریکا درباره منشاهای کووید-19 و فقدان وجود مبنای علمی برای این گزارش تاکید نمود.

6 آذر 1400

برنامه های موبایلی به تغییر شخصیت یاری می نمایند؟

پنج بزرگ به 5 ویژگی مهم در شخصیت هر فرد گفته می گردد که شامل: گگرددگی، وظیفه شناسی، برون گرایی، موافقت و روان رنجوری می گردد. روان شناسان درمورد ثابت یا قابل تغییر بودن این صفات مدت های طولانی بحث نموده اند. در یک پژوهش علمی به این مسئله پرداخته شد که آیا...

16 مهر 1400

مقایسه بورگوارد BX7 با تویوتا CHR توربو

مشخصات فنی بورگوارد BX7 و تویوتا CHR توربو در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

15 مهر 1400
تعداد: (29)